martijn0126 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Sinds een kleine 2 weken hebben wij thuis een nieuwe KPN Experia Box (router). Dus ook nieuw internet, het werkt allemaal perfect; internet, televisie en bellen. Maar op mijn iPhone pakt ie ons draadloos internet niet, hij zegt namelijk als ik probeer te verbinden na het invoeren van de SSID: Geen verbinding mogelijk met ´[naamvanverbinding]´. Ik heb verschillende keren geprobeerd om het modem te resetten maar het helpt gewoon niet. Iemand een verklaring/oplossing? Alvast bedankt, martijn0126 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Sinds een kleine 2 weken hebben wij thuis een nieuwe KPN Experia Box (router). Dus ook nieuw internet, het werkt allemaal perfect; internet, televisie en bellen. Maar op mijn iPhone pakt ie ons draadloos internet niet, hij zegt namelijk als ik probeer te verbinden na het invoeren van de SSID: Geen verbinding mogelijk met ´[naamvanverbinding]´. Ik heb verschillende keren geprobeerd om het modem te resetten maar het helpt gewoon niet. Iemand een verklaring/oplossing? Alvast bedankt, martijn0126 Kan je het netwerk niet gewoon selecteren inplaats van alles handmatig in te voeren? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Sinds een kleine 2 weken hebben wij thuis een nieuwe KPN Experia Box (router). Dus ook nieuw internet, het werkt allemaal perfect; internet, televisie en bellen. Maar op mijn iPhone pakt ie ons draadloos internet niet, hij zegt namelijk als ik probeer te verbinden na het invoeren van de SSID: Geen verbinding mogelijk met ´[naamvanverbinding]´. Ik heb verschillende keren geprobeerd om het modem te resetten maar het helpt gewoon niet. Iemand een verklaring/oplossing? Alvast bedankt, martijn0126 Kan je het netwerk niet gewoon selecteren inplaats van alles handmatig in te voeren? Jawel, ik kan een netwerk selecteren, maar hij is beveiligd met een SSID sleutel. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Om je laptop, als voorbeeld, met het wi fi netwerk te verbinden heb je een wachtwoord nodig. Weet je deze? Zo ja, voer deze ook in nadat je op het netwerk hebt geklikt. Dan heb je verbinding. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Om je laptop, als voorbeeld, met het wi fi netwerk te verbinden heb je een wachtwoord nodig. Weet je deze? Zo ja, voer deze ook in nadat je op het netwerk hebt geklikt. Dan heb je verbinding. Dat is het hem nou juist, nadat ik dat wachtwoord heb ingevoerd heb ik net 1min. internet en dan is het weer weg.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Buiten het bereik misschien? Anders zou het iets kunnen zijn met de instellingen van je modem / router. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Buiten het bereik misschien? Anders zou het iets kunnen zijn met de instellingen van je modem / router. We hebben alles goed ingesteld en ik zit het dichts bij de roouter hier thuis.. :S Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 typ je ip adres in je webbrowser en kijk even of er iets aan de hand is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.