Jump to content
Jacky-2007

Fitness terug in GTA V

Op gtaforum.nl zijn de leden druk in de weer geweest om de verschenen trailer van top tot teen uit te pluizen. Uiteraard zijn er vooral heel veel vermoedens en fantasieën besproken, complete topics vol. Maar er zijn een paar punten die echt wel zeker zijn, en die pakken we er graag even uit om even bij stil te staan. Zo is het een duidelijk gegeven dat verschillende soorten fitness op de één of andere manier een rol gaan spelen in Grand Theft Auto V.

gallery_89338_48_127516.jpg

Afbeelding uit de trailer: Hometrainer en twee personages die pilates beoefenen op een groot balkon

In de vorige Grand Theft Auto en de daarbij behorende downloadable contents (of Episodes of Liberty City) hebben we op de capriolen van Brucie en Mori Kibbutz na eigenlijk niets gezien wat met fitness te maken heeft. In Grand Theft Auto San Andreas was fitness juist een groot onderdeel van het spel. Van hamburgers eten herstelt je personage CJ zijn health maar wordt ook langzaam aan vet, en om dit vet te verliezen kan je in de game naar de sportschool om het eraf te trainen en spiermassa op te bouwen. Dit is voor veel spelers van het spel een realistische toevoeging geweest, en had op een enkel moment in het spel ook invloed op de verhaallijn. Meer hierover valt te lezen op WikiGTA in de categorie San Andreas.

In de trailer die we nu hebben gezien is fitness in GTA V weer helemaal terug. Zo is er een hardloper te zien met een T-shirt met wat lijkt een logo te zijn van "Pump & Run - Gymnasium", is er een reclamebord te zien van het tijdschrift "PUMP BUDDY", en zien we bij een outdoor fitnessruimte de naam "Muscle Sands - Vespucci Beach" hangen op een bord aan het hek.

gallery_89338_48_76184.jpg

Afbeelding uit de trailer: Fitnessruimte op het strand

Fitness doet zijn herintreden in GTA V, daar zijn we al van verzekerd. In welke mate dit voor de speler belangrijk gaat worden blijft natuurlijk nog de vraag. Gaat het weer een prominente rol spelen voor de gameplay zoals dat in GTA:SA het geval was, of is het slechts aanwezig als aankleding van de omgeving, omdat het past bij Los Santos? Of komt er weer een Brucie-achtig figuur voorbij in de verhaallijn? We zullen het niet eerder met zekerheid kunnen zeggen dan wanneer we de game gaan spelen. Tot het zover is kan je erover meepraten op het forum in de categorie GTA V.

Bron: De leden van gtaforum.nl

Tags: #GTAV, #Fitness

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De reden dat ze de optie om dik of gespierd te worden niet meer in Gta IV hadden was grotendeels omdat dit impact kon hebben op je character in cutscenes.

Zo konden de animaties en rendering afwijken.

Opzich lijkt het idee me wel weer ontzettend tof. Leuker dan in games als Saints row omdat je er echt wat voor doet om je lichaam zo op te bouwen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Fitness was er al in GTA San Andreas alleen nou is alles beter met de nieuwe graphics en details.. als je de nieuwe trailer al gezien hebt van GTA V zitten er nu ook reclameborden aan de reling..

Zoals jullie al weten alles is veel beter in de gameplay van GTA V, GTA IV was ook goed, het begin van de nieuwe graphics

GTA V is een kleine verbetering..

Ik speel nog steeds GTA San Andreas nog steeds een geniaal spel.. alleen je wordt gwn verslaafd aan de graphics die je ziet in de nieuwe games van Rockstar als je begrijpt wat ik bedoel. Als je de trailer(s) ziet van GTA IV en V wil je gwn snel een PS3 of Xbox 360. Op de PC kan natuurlijk ook alleen dat is niks voor mij.. ik vindt de besturing zo lastig.. maar iedereen is anders gewend.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat het gewoon iets is waar je voorbij kan lopen of wat je KUNT doen. Vond dat mega-irritant in San Andreas. Dat je moest blijven eten, of je verloor muscle, en dat soort dingen. Daar speel ik toch geen GTA voor? Dan ga ik wel De Sims spelen. :puh:

Ik heb niet zoveel met graphics, ik vind de gameplay veel belangrijker. Daarom speel ik nog steeds veel meer SA dan IV, en vind ik stiekem ook GTA VC nog leuker dan IV. GTA IV was veels te simpel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat je muscle kwijtraakt wanneer je niet eet. Ik vergeet vaak te eten en dan zie je opeens dat je geen muscle meer hebt en mag je dat weer helemaal opnieuw opbouwen. Tegelijk was het ook niet echt realistisch dat je in een paar dagen een kleerkast kon worden.

Zoals MisterDM zei, vind ik graphics en detaillering ook wel zeer belangrijk. Het geeft me altijd een 'wow' gevoel wanneer ik zie hoe gedetailleerd ze een wereld kunnen uitbouwen en hoe realistisch ze die dan kunnen overbrengen.

Gameplay vind ik ook zeer belangrijk en ik vind dat GTA IV toch de beste gameplay heeft. Ik heb dan misschien amper GTA IV gespeeld, maar ik heb wel naar missies en filmpjes gekeken en ik vind het een hele verbetering dat je kan lopen, achter een muur kan glijden en dan vanuit dekking mensen kunt neerknallen. Dat had je in geen enkele andere GTA.

Natuurlijk waren er wel minder opties in vergelijking met GTA SA, maar ik ben ervan overtuigd dat dat in GTA V zal veranderen. Het moet natuurlijk beter zijn dan zijn voorganger, anders kan je net zo goed GTA IV blijven spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

fitness vind ik niet echt heel belangrijk.

wat ik eerder terug wil zien is tunen van auto's

dat fitnessen gaat op ten duur zwaar vervelen.

laat iemand trainen voor spieren maar niet zoals anderen al melden dat na een dag ingame je weer zo mager als een latje bent

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...