candesco Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2011 Ik had al een klein beginnetje gemaakt met de flight school, maar ik geraak niet verder. Wie kan me helpen hiermee? Missie: Learning To Fly Versie: 2.0 Cheaten: nee Opmerking: eerste 2 al op zilver gehaald. GTASAsf4.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 11 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2011 Niemand? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2011 Learning to Fly - Mission Passed! Respect+ Savegame: Mocht deze savegame niet werken (= het begin van het spel starten) dan zou deze wél moeten werken: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 De eerste resulteerde inderdaad dat het van voren af aan ging. Tweede doet het wel. Mijn dank is groot. Kan ik voorlopig weer verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts