Jump to content

Goede Laptop?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Merk : Samung

Type : R510

Technische Specificaties

CPU-type Intel Core 2 Duo Mobile T5750

Moederbordchipset Intel Mobile GM45

Geheugengrootte 4GB ( Intern geheugen )

Geheugentype DDR2 (SODIMM)

Videointerface

Schermdiagonaal 15,4"

Videochip Intel GMA 4500M

Video uit D-Sub (VGA), HDMI

Schermresolutie 1280x800 (WXGA)

Opslag

Opslagcapaciteit 150GB

Hardeschijftype 5400rpm

Optische Drive Type BD DVD+/-RW DL

Bewerkt: door rora
Geplaatst:

Wat is precies je vraag? Denk je erover deze aan te schaffen, of heb je deze in je bezit en wil je weten of je GTA IV kan draaien op redelijke kwaliteit?

Bij het posten op een forum moet je altijd duidelijk verwoorden wat je boodschap is. Jij hebt in gedachten wat je bedoelt met de titel en je post, omdat je daarover na zit te denken bij het starten van een topic. Wij kunnen echter niet in je hersenpan kijken, dus een beetje duidelijkheid verschaffen in je bericht maakt het een stuk makkelijker om je doelgericht op weg te helpen. ;)

Geplaatst:

Als je wilt weten of je laptop GTA IV kan draaien dan kan ik zeggen met mijn minimale kennis van hardware dat het niet zal lukken gok ik.

Geplaatst:

Het kan niet de processor en de video kaart zijn veel te slecht, trouwens een Intel Kaart kan nooit GTA IV aan dan start die nog geneens op.

Geplaatst:

Uhm. Ik heb deze laptop nu. Maar Gta loopt heel soms wat traagjes over.

Dus eigenlijk wat is het voor gelul dat ik gta nog geen eens op kan starten? Gta werkt prima zoals ik al zij loopt hij soms traag...

Maar daar heb ik verdrr geen problemen mee..... Mn vraag is eigeijk welke specs moet je hebben voor iv

Om beter te kunne spelen.

Geplaatst:

Het kan niet de processor en de video kaart zijn veel te slecht, trouwens een Intel Kaart kan nooit GTA IV aan dan start die nog geneens op.

Rora heeft in dit geval inderdaad wel gelijk wat betreft de intel videokaart. Of die intel kaart goed is weet ik niet maar intel kaarten werken in principe en het spel start gewoon op. Ik heb op deze laptop NNidia Geforce GT 540M en Intel HD Graphics. Normaal draai ik GTA IV en andere zwaarde games via mijn NVidia kaart, terwijl normale programma's en lichte games gewoon draaien op Intel HD Graphics. Ik heb net GTA IV getest op mijn Intel HD Graphics kaart en het spel start gewoon op en draait zelfs bijna even goed als mijn NVidia kaart. Echter werkt het ook trager maar hij kan de settings van de NVvidia kaart in feite zelfs aan. Al kan de NVidia kaart wel maar aan dan wat nu ingesteld staat. (De NVIdia kaart kan alles op max aan en dat is getest er trad geen lag op).

Geplaatst:

Rora heeft in dit geval inderdaad wel gelijk wat betreft de intel videokaart. Of die intel kaart goed is weet ik niet maar intel kaarten werken in principe en het spel start gewoon op. Ik heb op deze laptop NNidia Geforce GT 540M en Intel HD Graphics. Normaal draai ik GTA IV en andere zwaarde games via mijn NVidia kaart, terwijl normale programma's en lichte games gewoon draaien op Intel HD Graphics. Ik heb net GTA IV getest op mijn Intel HD Graphics kaart en het spel start gewoon op en draait zelfs bijna even goed als mijn NVidia kaart. Echter werkt het ook trager maar hij kan de settings van de NVvidia kaart in feite zelfs aan. Al kan de NVidia kaart wel maar aan dan wat nu ingesteld staat. (De NVIdia kaart kan alles op max aan en dat is getest er trad geen lag op).

Inderdaad. Jij begrijpt mij! :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dat gaat echt niet lukken met die processor en videokaart... :S

>>> Door Jacky-2007: Nogal nutteloze bump dit, in dit topic was al bijna een maand niet meer gereageerd, en je reactie voegt niets toe. Reageer alleen op topics als je iets waardevols toe te voegen hebt. :) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...