Jump to content

BlackBerry Bold 9700 VS. OS 6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi allemaal, ik heb al sinds een jaartje een blackberry bold 9700 en al ongeveer 5 maanden zit er BB OS 6 op, maar nu krijg ik er best veel problemen mee wat ik eerst niet had bij de eerste 4 maanden met m'n OS 6. ik heb vaak dat m'n toestel uit valt na 20% en is dan opeens 8%, hij hangt nu veel vaker vast dan normaal (zwart klokje) en heel weinig RAM over (+/-) 5MB, maar het punt is der staat gewoon bijna niks op m'n blackberry alleen foto's en muziek op de geheugenkaart, en voor de rest alleen MSN, BBM, Twitter, Facebook, en whatsapp, en met OS 5 had ik precies hetzelfde maar dan 100MB over ofzo, maar ik overweeg er niet na om terug naar OS 5 te gaan.. & dan kunnen jullie zeggen koop een andere, maar volgend jaar begin ik aan een iPhone 4S omdat ik nu een 2jarig abbo heb, en ernog een jaar mee moet doen. :')

Dusss... iemand suggesties misschien?

Bewerkt: door Green-VICE-Green
Geplaatst: (bewerkt)

valt het toestel nog onder de garantie? Want, het beste kan je hem dan terugsturen naar de fabriek. Het lijkt op het eerste gezicht meer een probleem met de hardware ( accu ), dan met de software. Maar goed de software kan natuurlijk ook verkeerd geïnstalleerd zijn, probeer het dan opnieuw te installeren ( wordt vaak ook in de fabriek dan gedaan ) .

hoe dan ook mocht de garantie nog gelden; terugsturen naar de fabriek is het beste...

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

ALT + L G L G, dan kom je in het gebeurtenissenlogbestand. Dan menutoets => Logbestand wissen. Reboot je blackberry hierna (ja je raakt je whatsapp gesprekken kwijt) en dan is het als het goed is weer sneller. Sommige mensen doen dit dagelijks, ik wanneer ik een scheithumeur heb en die blackberry bijna door het raam gooi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...