Matiscus Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Hallo iedereen... Zoals sommige mij nog wel kennen hield ik me vroeger graag bezig met auto's converteren van andere spelen naar GTA. Dat is dus nog altijd zo, en tot heden ben ik terug hier en daar een beetje in actie geschoten. Sommige modellen komen uit need for speed, sommige uit forza motorsport 3. Deze modellen worden dan origineel naar 3dsmax geconverteerd, waar ik ze dan voor eigen gebruik volop tune. Maar aangezien dat ik graag jullie mening en smaken had willen kennen, maak ik dit topic. Zodat jullie mij ook nog altijd ideeën kunnen geven. Dus heren/dames, gooi jullie meningen aub los. Dit is een model van Forza motorsport 3. Een ford fiesta zetec s. Er komen uiteraard nog auto's, en pics, LET OP, deze auto's komen niet ter beschikking voor download!!! Ik wil enkel met jullie mijn modellen delen! Want ze zijn oorspronkelijk voor eigen gebruik. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Sorry maar wil je alstublieft die ford uploaden, alsjeblieft?? :$ Reageren
Sharingan Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) LET OP, deze auto's komen niet ter beschikking voor download!!! Ik wil enkel met jullie mijn modellen delen! Want ze zijn oorspronkelijk voor eigen gebruik. Sorry maar wil je alstublieft die ford uploaden, alsjeblieft?? :$ Lezen is moeilijk heh... OT: Ford ziet er goed uit. Alleen iets te laag imo Als de auto evenhoog zou staan als de auto in mn sig, zou het er veel mooier uitzien, vind ik Bewerkt: 10 november 2011 door Sharingan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Mooi gemaakt, knap werk! =) :> de auto is alleen wat te laag, zonder verlaging zou die mooier staan en dan nog met van die rode remblokken geweldig ! :$ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Lezen is moeilijk heh... OT: Ford ziet er goed uit. Alleen iets te laag imo Als de auto evenhoog zou staan als de auto in mn sig, zou het er veel mooier uitzien, vind ik Dat heb ik wel gelezen, dus ik vraag of hij aub toch die ford wilt uploaden Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Dat is niet legaal jongeman. Reageren
Puma Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Interessant! Leuk dat je het hier post. Ben benieuwd, we kennen je skills al. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Meer camber, veul meer camber Daarnaast de leuke Holeshot wielen eronder zetten of een ander leuk setje Reageren
Rivel Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Wauw Matiscus is terug, waar is de tijd zeg... Ik kan me nog enkele van je modellen herinneren en zoals reeds gezegd, we kennen je skills. De Ford is zeker mooi gemaakt, zijn er nog plannen voor andere auto's? Ik begrijp alleen niet goed waarom je zo'n gelikte models niet wilt releasen, het is toch altijd leuk om waardering te krijgen voor je werk? KUTGW! Reageren
Puma Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik begrijp alleen niet goed waarom je zo'n gelikte models niet wilt releasen, het is toch altijd leuk om waardering te krijgen voor je werk? Dat is zeker leuk, maar het auteursrecht van de auto's ligt bij de makers van de games waar Matiscus z'n models vandaan haalt. Hij past die models aan en tunet ze zoals hij wil. Ze releasen is niet toegestaan op dit en de meeste andere erkende GTA-fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.