goudewup Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 (bewerkt) Hey daar! Samen met een hele groep andere leerlingen van mijn school heb ik laatst een flashmob gehouden in het winkelcentrum in Schagen. Je kan hem hier vinden: Klik! als "Flashmob - Makado Schagen" bij Dans Als jullie hem de beste vinden, willen jullie dan ook stemmen? (a) Als we winnen mogen we namelijk optreden in de Heineken Musical Hallen! Danku! >>> Door NandroDavids: Dit soort 'reclame-topics' zijn niet de bedoeling. Topic gesloten, link verwijderd.<<< Bewerkt: 9 november 2011 door NandroDavids
Hiphoppah Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Hey daar! Samen met een hele groep andere leerlingen van mijn school heb ik laatst een flashmob gehouden in het winkelcentrum in Schagen. Je kan hem hier vinden: Klik! als "Flashmob - Makado Schagen" bij Dans Als jullie hem de beste vinden, willen jullie dan ook stemmen? (a) Als we winnen mogen we namelijk optreden in de Heineken Musical Hallen! Danku! Jij wilt echt overal stemmen halen hé :+)
Recommended Posts