Kcxrace Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2011 Hallo, Ik mijn pc volledig leeg gegooid en windows opnieuw opgestart. Nu heb ik gta 4 weer geinstalleerd maar nu ben ik mijn saved game kwijt. Ik dacht dat mijn game gegevens opgeslagen werden op mijn windows account (waar je mee moet inloggen). Is er nog een mogelijkheid om mijn saved game terug te krijgen? Ik was al op 60% en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.... Saved games van internet vind ik ook niet alleen 100% maar daar heb ik niks aan. Ik wil mijn game afmaken... Groeten Kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2011 Als je windows opnieuw hebt geinstalleerd en geen backup hebt gemaakt van je savegames ben je ze helaas kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2011 Als je windows opnieuw hebt geinstalleerd en geen backup hebt gemaakt van je savegames ben je ze helaas kwijt Shit, iemand nog een saved game van rond de 50/60% ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2011 Ik heb, samen met _KoE_Mzungu, vroeger de storyline van GTA IV uitgespeeld, en na elke missie de savegame apart opgeslagen. Deze zijn nu hier terug te vinden. Je zal deze savegames enkel kunnen gebruiken als je XLiveLess installeert. Meer info daarover in het topic of in de readme van de savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.