Jump to content

hoe verander je de snelheid van...AI

Recommended Posts

Geplaatst:

FF n vraagje, weet iemand van jullie misschien hoe je de snelheid van de AI in auto's kan veranderen? Ik wil namelijk ervoor zorgen dat ze niet meer met 200 vanaf de snelweg naar een stoplicht rijden en vervolgens iederekeer een ongeluk veroorzaken :puh: . Eerste keer was grappig maar het begint te vervelen, met name in Las Venturas. Alvast betankt :rolleyes:

Geplaatst:
FF n vraagje, weet iemand van jullie misschien hoe je de snelheid van de AI in auto's kan veranderen? Ik wil namelijk ervoor zorgen dat ze niet meer met 200 vanaf de snelweg naar een stoplicht rijden en vervolgens iederekeer een ongeluk veroorzaken :puh: . Eerste keer was grappig maar het begint te vervelen, met name in Las Venturas. Alvast betankt :rolleyes:

Het is inderdaad erg stom dat de auto's op de snelweg gewoon doorrijden ookal sta je voor ze.

Het rijgedrag op de snelweg is niet meer normaal.

Maar je kan niks doen aan de snelheid,ze zullen altijd hard blijven rijden op de snelweg.

Geplaatst:

Dat was eigenlijk niet mijn vraag, B) ik bedoelde namelijk: werkt het misschien zo dat die auto's door "triggers" heen rijden waarop een soort snelheids aanduiding staat. Het feit dat ze op de snelweg zo hard gaan vind ik niet erg, maar op het moment dat een snelweg eindigt in een kruispunt en dat de AI niet optijd kan remmen, vind ik minder. Is het niet mogelijk daar de snelheid aan de passen? :rolleyes:

Geplaatst:

Het is inderdaad erg stom dat de auto's op de snelweg gewoon doorrijden ookal sta je voor ze.

Het rijgedrag op de snelweg is niet meer normaal.

Maar je kan niks doen aan de snelheid,ze zullen altijd hard blijven rijden op de snelweg.

hmm ga is naar een snelweg spring de straat op en wacht op de eerste beste auto ik verzeker je hij rijd door

Geplaatst:

hoe kun je zorgen dat de crossmotor autowheelies(wheelies op gas) maakt

bij mij begint ie alleen te spinnen :-(

Geplaatst:

Gebruik mijn mod:

:Labelcheck

0001: wait 100 ms

00D6: if 0

0256: player $PLAYER_CHAR defined

004D: jump_if_false ££Labelcheck

00D6: if 1

00E1: key_pressed 0 6

00E1: key_pressed 0 14

0002: jump ££Labelbrake

:Labelbrake

03C1: $11 = player $PLAYER_CHAR car

02E3: $10 = car $11 speed

0015: $10 /= 2.0 ;; floating-point values

04BA: set_car $11 speed_instantly $10

00D6: if 0

8020: NOT $10 > 0 ;; floating-point values

004D: jump_if_false ££Labelcheck2

0002: jump ££Labelcheck2

:Labelcheck2

00D6: if 1

80E1: NOT key_pressed 0 6

80E1: NOT key_pressed 0 14

0002: jump ££Labelcheck

Effect: Door op achteruit + handrem te drukken sta je bijna in een keer stil

Wat er gebeurt: De snelheid van de wagen word door 2 gedeeld

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...