Warthog Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 FF n vraagje, weet iemand van jullie misschien hoe je de snelheid van de AI in auto's kan veranderen? Ik wil namelijk ervoor zorgen dat ze niet meer met 200 vanaf de snelweg naar een stoplicht rijden en vervolgens iederekeer een ongeluk veroorzaken . Eerste keer was grappig maar het begint te vervelen, met name in Las Venturas. Alvast betankt :rolleyes: Reageren
*MARCO* Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 FF n vraagje, weet iemand van jullie misschien hoe je de snelheid van de AI in auto's kan veranderen? Ik wil namelijk ervoor zorgen dat ze niet meer met 200 vanaf de snelweg naar een stoplicht rijden en vervolgens iederekeer een ongeluk veroorzaken . Eerste keer was grappig maar het begint te vervelen, met name in Las Venturas. Alvast betankt :rolleyes: Het is inderdaad erg stom dat de auto's op de snelweg gewoon doorrijden ookal sta je voor ze. Het rijgedrag op de snelweg is niet meer normaal. Maar je kan niks doen aan de snelheid,ze zullen altijd hard blijven rijden op de snelweg. Reageren
Warthog Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Dat was eigenlijk niet mijn vraag, B) ik bedoelde namelijk: werkt het misschien zo dat die auto's door "triggers" heen rijden waarop een soort snelheids aanduiding staat. Het feit dat ze op de snelweg zo hard gaan vind ik niet erg, maar op het moment dat een snelweg eindigt in een kruispunt en dat de AI niet optijd kan remmen, vind ik minder. Is het niet mogelijk daar de snelheid aan de passen? :rolleyes: Reageren
burpicane Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 FF n vraagje, weet iemand van jullie misschien hoe je de snelheid van de AI in auto's kan veranderen? Ik wil namelijk ervoor zorgen dat ze niet meer met 200 vanaf de snelweg naar een stoplicht rijden en vervolgens iederekeer een ongeluk veroorzaken . Eerste keer was grappig maar het begint te vervelen, met name in Las Venturas. Alvast betankt :rolleyes: Het is inderdaad erg stom dat de auto's op de snelweg gewoon doorrijden ookal sta je voor ze. Het rijgedrag op de snelweg is niet meer normaal. Maar je kan niks doen aan de snelheid,ze zullen altijd hard blijven rijden op de snelweg. hmm ga is naar een snelweg spring de straat op en wacht op de eerste beste auto ik verzeker je hij rijd door Reageren
denracer Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 hoe kun je zorgen dat de crossmotor autowheelies(wheelies op gas) maakt bij mij begint ie alleen te spinnen Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Gebruik mijn mod: :Labelcheck0001: wait 100 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££Labelcheck 00D6: if 1 00E1: key_pressed 0 6 00E1: key_pressed 0 14 004D: jump_if_false ££Labelcheck 0002: jump ££Labelbrake :Labelbrake 0001: wait 100 ms 03C1: $11 = player $PLAYER_CHAR car 02E3: $10 = car $11 speed 0015: $10 /= 2.0 ;; floating-point values 04BA: set_car $11 speed_instantly $10 00D6: if 0 8020: NOT $10 > 0 ;; floating-point values 004D: jump_if_false ££Labelcheck2 0002: jump ££Labelcheck2 :Labelcheck2 0001: wait 100 ms 00D6: if 1 80E1: NOT key_pressed 0 6 80E1: NOT key_pressed 0 14 004D: jump_if_false ££Labelcheck 0002: jump ££Labelcheck Effect: Door op achteruit + handrem te drukken sta je bijna in een keer stil Wat er gebeurt: De snelheid van de wagen word door 2 gedeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.