exmpletree Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 (bewerkt) Dit heb ik in elkaar geflanst: Bewerkt: 10 november 2011 door .Levi. topic afgesplitst Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Die's wat minder door het cartoon-effect die je toepast.. Reageren
exmpletree Geplaatst: 10 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Die's wat minder door het cartoon-effect die je toepast.. ja, ik heb nog niet het ideale effect gevonden, maar Rockstar doet ook een soort cartoon stijl hoor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Het valt ook minder op, en is dan ook getekend volgens mij. Overigens zou die grijze border rond je pics ook weg moeten.. Kijk naar een (officiele) GTA-boxart Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Die's wat minder door het cartoon-effect die je toepast.. GTA 3 Style Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Honestly zie ik de GTA 3-cover zelf liever.. Maar het is mooi dat je probeert exempletree! Ik zou het niet eens durven om wat te proberen.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Dit heb ik in elkaar geflanst: Open een nieuw topic hiervoor. Nu kaap je zegmaar iemands topic Ook zul je dan meer ratings krijgen denk ik Zelf vind ik ze er allemaal wel leuk uit zien, niet "het cartoonige" zoals ik het ken van GTA:SA maar op zich heeft het wel wat. Eigenlijk kun je er weinig aan verbeteren!! 8/10 Reageren
exmpletree Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 ok bedankt, ik dacht: dit word een soort topic waar iedereen zijn zelfgemaakte cover kan showen, maar dit is ook goed bedankt voor 't compliment btw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.