Jump to content

Smackdown.

Gta Bram

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na lange tijd gta niet meer gespeeld te hebben, en daarom ook niet aanwezig op het forum te zijn, ben ik toch weer begonnen. Beetje rond lopen kloten, tot ik bij Smackdown aankwam. Geprobeerd, maar de missie niet afgemaakt omdat ik er even geen zin meer in had. Toen, zonder de missie te doen, een politiewagen gepakt, en wat je eigelijk pas bij de missie zelf moet doen: Bucky Sligo opgezocht, en aan de radar toegevoegd. Naar de Burger Shot gereden, geen Bucky Sligo te zien. Maar nu wil ik de missie Smackdown weer doen, zoek ik Bucky Sligo op, maar kan ik heb niet toevoegen aan de radar, dus zo ook de missie niet afmaken. Meteen naar de Burger Shot rijden helpt ook niet. Foutje van Rockstar? Ik kan de storyline in elk geval niet meer afmaken.

Iemand het zelfde probleem gehad of een oplossingen? Ik hoor het graag!

Later.

Bewerkt: door Gta Bram
Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, is het nu zo dat als je in de missie Smackdown Bucky Sligo in de computer hebt ingevoerd op het moment dat dat moet, dat hij niet meer op de radar verschijnt? Wat zegt het spel nadat je zijn naam hebt ingevoerd? En heb je het al geprobeerd dat je na het invoeren van zijn naam naar de Burger Shot rijdt?

en als je nog een savegame van voor deze missie hebt, dan kan je daar mee verder spelen.

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, is het nu zo dat als je in de missie Smackdown Bucky Sligo in de computer hebt ingevoerd op het moment dat dat moet, dat hij niet meer op de radar verschijnt? Wat zegt het spel nadat je zijn naam hebt ingevoerd? En heb je het al geprobeerd dat je na het invoeren van zijn naam naar de Burger Shot rijdt?

en als je nog een savegame van voor deze missie hebt, dan kan je daar mee verder spelen.

Ik heb voor de missie Smackdown Bucky Sligo opgezocht. Toegevoegd aan de radar en naar de burger shot gereden, maar er was geen Bucky Sligo. Toen wou ik de missie weer doen, dus weer een politieauto gejat, op L1 (playstation) gedrukt, scherm van de computer verschijnt, search police records, by name, Bucky Sligo ingetypt.

Dan krijg ik dus zoals normaal een foto van Bucky, met zijn hangout, en nog wat van die dingen. Daar onder moet dan staan, Add to Radar en volgens mij Quit.

Maar Add to radar staat er niet meer bij, omdat ik die Bucky dus al opgezocht heb. En ik gebruik automatisch opslaan, nog wat random characters gedaan nadat ik Bucky op ging zoeken, dus dat hij uit de computer is staat vast en kan niet teruggedraaid worden met een andere savegame openen.

Later!

Geplaatst:

Heb je wel de missie eerst opnieuw gestart voordat je een politieauto hebt gejat en hem hebt opgezocht? Als je de missie niet start dan kun je hem ook niet adden op de radar.

En als je dat wel gedaan hebt moet je eens proberen zo naar de burgershot te rijden nadat je de missie gestart hebt, want soms is de marker onzichtbaar en dan moet je gewoon gaan staan waar normaal de marker staat ;)

Geplaatst:

Heb je wel de missie eerst opnieuw gestart voordat je een politieauto hebt gejat en hem hebt opgezocht? Als je de missie niet start dan kun je hem ook niet adden op de radar.

En als je dat wel gedaan hebt moet je eens proberen zo naar de burgershot te rijden nadat je de missie gestart hebt, want soms is de marker onzichtbaar en dan moet je gewoon gaan staan waar normaal de marker staat ;)

Ja ik heb de missie opnieuw gestart, het is niet dat ik dit spel voor de eerste keer doe, want ik heb hem al vaker uitgespeeld, om de verschillende keuzes bij missies te proberen. Ik heb dus al een paar dingen geprobeerd maar niks werkt.

@ biglife, ik ga de database is proberen, bedankt :tu:

Hier mag een slotje op!

Laterr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...