Jump to content

Account linken GFWL en RGSC nu verplicht


Mythbuster

Recommended Posts

Het is nu kennelijk verplicht om je RGSC te linken aan je GFWL account... Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het uitkomen van LA Noire voor PC. Echter, veel mensen hadden dit al jaren geleden gedaan, en als je nu opnieuw je accounts probeert te linken krijg je gewoon bericht dat het gelukt is. Vervolgens probeer je IV of wat dan ook te spelen, en je krijgt gewoon weer hetzelfde bericht. Je kunt nu kiezen voor 'remind me later' of (nogmaals) 'link gamertag now'... Als je 'link gamertag now' kiest, kom je weer gewoon op dezelfde website, en daar schiet je dus niets mee op. Als je 'remind me later' aanklikt kun je gewoon GTA IV doen, alleen je kunt niet op multiplayer... Laten we wel wezen, waarschijnlijk speelt 80% van de mensen alleen nog maar de multiplayer, dus dit is gewoon best 'fucked up'... :duh:

Ik kan hierover ook niets (recents) vinden op de Rockstar Support pagina, zelfs niet eens op Google hierover, al werd ik daarnet al wel uitgenodigd voor een groep-chat op Xfire met als titel "FUCK U RGSC!", dus ik ben zeker niet de enige.

De vraag: Iemand die een fix heeft hiervoor?

Zal wel weer niet, maar het is te proberen...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje met Rockstar Games Social Club. Hij vraagt me wanneer ik IV start om mijn Games for Windows Live the linken aan mijn RGSC account. Als ik nu naar de RGSC site ga en me account probeer te linken, probeert hij in te loggen met me email adres waar me RGSC op staat (me Hotmail) maar mijn GFWL staat op mijn Gmail account :cab:

gfwlfail.png

Enig manier om dit op te lossen (behalve een nieuw GFWL account aan te maken)?

Alvast bedankt

Edit: Oh, en ik wist geen ander forum om dit te plaatsen.

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Fezz geeft aan dat zijn GFWL aan z'n gmail zit gekoppeld, eerst goed lezen, dan reageren Jarno. ;)

De oplossing lijkt me dan om je gmail te koppelen aan je RGSC, volgens mij hou je dan je savegames op GFWL in ere, en je statistieken werken vanzelf wel bij op basis van je savegames lijkt me.

Ben er echter niet 100% zeker van, wellicht dat iemand anders zekerheid kan geven? Check ook even RGSC, misschien staat daar iets op de FAQ-pagina's.

Samengevoegd met Myth's topic over problematiek omtrent het moeten linken van RGSC en GFWL.

Link to comment
Delen op andere websites

Dafak? Ik probeerde een nieuwe account aan te maken met mijn email adres waar me GFWL op staat maar hij zei dat het email adres al in gebruik is. Ik probeerde in te loggen met mijn gmail account en mijn wachtwoord van mijn GFWL account en ik kon inloggen, maar ik kan mijn accounts nog steeds niet linken. Ik krijg weer dezelfde error.

Edit: Even een mailtje via de Suport form gestuurd:

Nov-17 13:28

Hello. I got this problem when I recently start Grand Theft Auto IV, Rockstar Games Social Club asks me to link my account to my Games for Windows Live account. This is impossible because my GfWL account is registered to a Gmail account, and when i try to link it, the site tries to link it via Windows Live. This occurs with my account on a email address for Windows Live and my same Gmail address used for GfWL live. I get this error message: http://www.henkgeuzinge.nl/gfwlfail.png

Could you please help me link my account?

Sincerely, lololol

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn. Gezien de problematiek hierdoor zal een antwoord wel even op zich laten wachten, maar laat het vooral wel even weten wat het antwoord was. En gaan vast meer forumleden tegen dit soort problemen aanlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...