payne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 weten jullie misschien hoe je de at-400 het beste kunt draaien? want dat ding is zo lomp als maar wat of heb je daar een speciaal karetje voor nodig? mzzls payne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payne Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 weet niemand dit misschien tips want ik krijg dat ding egt niet gedraaid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 weet niemand dit misschien tips want ik krijg dat ding egt niet gedraaid je moet r2 of l2 ingedrukt houden..dan zal dit het makkelijkst gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ja, en in de lucht gewoon de pijltjes. Dit is trouwens met alle vliegtuigen zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 elke vliegtuig bestuur je het zelfde gewoon als je nog op de groind ben L2 & R2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payne Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 owkeej bedankt ik d8 dat je voor de at-400 zo'n speciaal karretje nodig had om die weg te duwen wat zein het egt ook hadden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 De AT-400 is toch dat hele grote vliegtuig? :blink: Die's inderdaad moeilijk te besturen, om op te stijgen heb je bijna de hele landingsbaan nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 weten jullie misschien hoe je de at-400 het beste kunt draaien? want dat ding is zo lomp als maar wat of heb je daar een speciaal karetje voor nodig? mzzls payne ga eerst voor de helft uit de hangar, druk dan r2 en achteruit tot ie recht op de startbaan staat. Heeeel erg simpel, ik begrijp eigenlijk het probleem niet, maar ja, ik heb het spel nu al 3 keer uitgespeeld dus zal ik wel een expert zijn ofzo :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ga eerst voor de helft uit de hangar, druk dan r2 en achteruit tot ie recht op de startbaan staat. Heeeel erg simpel, ik begrijp eigenlijk het probleem niet, maar ja, ik heb het spel nu al 3 keer uitgespeeld dus zal ik wel een expert zijn ofzo :unsure: Opscheppen is ook een vak...Waarom denk je dat je een Expert bent? Iedereen die voor jou postte wist het ook :lol: . Want er is ook niks moeilijks aan. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ga eerst voor de helft uit de hangar, druk dan r2 en achteruit tot ie recht op de startbaan staat. Heeeel erg simpel, ik begrijp eigenlijk het probleem niet, maar ja, ik heb het spel nu al 3 keer uitgespeeld dus zal ik wel een expert zijn ofzo :unsure: Opscheppen is ook een vak...Waarom denk je dat je een Expert bent? Iedereen die voor jou postte wist het ook :lol: . Want er is ook niks moeilijks aan. :huh: Jah inderdaad :lol: Je herhaalt gewoon 't gene wat al 10 keer van te voren gezecht is gwoon ff een vliegtuig uit een Hangar rijde :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 De at-400 is makkelijk te bestuuren gewoon r2 l2 en in de lucht ook r2 l2 :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 De at-400 is makkelijk te bestuuren gewoon r2 l2 en in de lucht ook r2 l2 :ph34r: in de lucht niet perzee..je kan het ook gewoon met de linker analoge joystick doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.