bryanvullers Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 hallo ik ben bryan vullers ik ben nieuw hier ik speel heel vaak gta iv. alleen ik weet niet hoe ik gta iv mods moed installeren ik heb meegelezen aan jullie adviezen ik heb alles nagedaan maar dan loopt gta iv vast en doet hij het niet meer het is de originele cd. kan iemand me hiermee helpen groetjes bryan vullers Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hallo Brian. Ik zie dat je het topic op het zelfde tijdstip als mij hebt geplaatst XDD. Maar ik denkt dat het topic in het Modding hulp moet. En ik heb geen antwoord op je vraag sorry. De mods/Admins zullen dit den ik wel verplaatsen. Houd het topic goed in de gaten. Reageren
bryanvullers Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hallo Brian. Ik zie dat je het topic op het zelfde tijdstip als mij hebt geplaatst XDD. Maar ik denkt dat het topic in het Modding hulp moet. En ik heb geen antwoord op je vraag sorry. De mods/Admins zullen dit den ik wel verplaatsen. Houd het topic goed in de gaten. oke groetjes bryan vullers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ten eerste welkom op het forum Kan je zeggen om wat voor een modificatie het gaat? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ik heb even de topictitel aangepast, in het vervolg maak je best een duidelijke titel zodat het voor iedereen duidelijk is waarover het topic gaat en zal je dus ook veel sneller antwoord krijgen. "hallo" geeft dus totaal niet weer waarover het topic gaat. Topic verplaatst naar het Modding forum. Reageren
bryanvullers Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ten eerste welkom op het forum Kan je zeggen om wat voor een modificatie het gaat? gta iv auto mods groetjes bryan vullers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Daarmee kan ik je wel helpen Wat snap je niet precies? Reageren
bryanvullers Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Daarmee kan ik je wel helpen Wat snap je niet precies? ik snap er eigenlijk niet van :$ groetjes bryan vullers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Snap je wat je met SparkIV moet doen. Reageren
bryanvullers Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Snap je wat je met SparkIV moet doen. nee groetjes bryan vullers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ik help je wel even via PB Reageren
bryanvullers Geplaatst: 16 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2011 kan op slot groetjes bryan vullers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.