Jump to content

Nieuwe tv slaapkamer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, sinds ik een PlayStation 3 heb gekocht, ben ik dus opzoek naar een kleine flatscreen, ik wil hierop dus een PlayStation op kunnen aansluiten. Het probleem is dat ik een vrij klein budget heb (spaargeld..). Ik speel nu op een PHILIPS tv met ambilight die we onder in huiskamer hebben, ik heb hier niet zo'n scherp beeld en mijn zus wil wel vaker tv kijken dus -.-'. Ik ben dus nu opzoek naar een kleine, niet al te dure flatscreen, iemand een tip voor mij?

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, sinds ik een PlayStation 3 heb gekocht, ben ik dus opzoek naar een kleine flatscreen, ik wil hierop dus een PlayStation op kunnen aansluiten. Het probleem is dat ik een vrij klein budget heb (spaargeld..). Ik speel nu op een PHILIPS tv met ambilight die we onder in huiskamer hebben, ik heb hier niet zo'n scherp beeld en mijn zus wil wel vaker tv kijken dus -.-'. Ik ben dus nu opzoek naar een kleine, niet al te dure flatscreen, iemand een tip voor mij?

En als je dan intikt kleine flatscreen (goedkoop)?

klik

Dan kun je kijken welke goedkoop is.

EDIT: De link is een beetje vaag.

Dus je kan bij Google invullen:

kleine flatscreen,en dan eventueel erachter: goedkoop.

En dan kijk je welke je leuk vind en die niet al te duur is :tu:

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Bedankt, ik haal em dan wel liever af bij de winkel ipv laten bezorgen, laatste pakketje was niet zo'n succes..

Geplaatst:

Bedankt, ik haal em dan wel liever af bij de winkel ipv laten bezorgen, laatste pakketje was niet zo'n succes..

Als je dan toch naar de winkel gaat, kies dan voor mediamarkt. Die hebben van alle televisie merken alle inch maten op voorraad, ik ben toen ook geadviseerd door iemand bij mediamarkt. Je hoeft niet slim te zijn om verstand van televisies te hebben, maar die mensen hebben toch op hun manier een goed verhaal erbij wat je zou kunnen helpen. Succes met je keuze!

Geplaatst:

@Poq de link doet het niet meer :S

@Sjaakswabber heb al wat gevonden:http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/televisie/lcd-televisie/salora-lcd2226dvx-lcd-tv-dvd-speler/C26_6F1_F11_717099/?cm_mmc_o=PzEEwylCjC2ybfwBCjCzfj5yBpAgfCjC2nxjIvIi99

is wel op wehkamp maar dat zal me even niks uitmaken.

Geplaatst:

Topic mag van mijn part gesloten worden! He nu al een mooie PHILIPS flatscreen uitgezocht :) Bedankt voor jullie hulp!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...