martijn0126 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hallo, sinds ik een PlayStation 3 heb gekocht, ben ik dus opzoek naar een kleine flatscreen, ik wil hierop dus een PlayStation op kunnen aansluiten. Het probleem is dat ik een vrij klein budget heb (spaargeld..). Ik speel nu op een PHILIPS tv met ambilight die we onder in huiskamer hebben, ik heb hier niet zo'n scherp beeld en mijn zus wil wel vaker tv kijken dus -.-'. Ik ben dus nu opzoek naar een kleine, niet al te dure flatscreen, iemand een tip voor mij? Reageren
myron.b Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Hallo, sinds ik een PlayStation 3 heb gekocht, ben ik dus opzoek naar een kleine flatscreen, ik wil hierop dus een PlayStation op kunnen aansluiten. Het probleem is dat ik een vrij klein budget heb (spaargeld..). Ik speel nu op een PHILIPS tv met ambilight die we onder in huiskamer hebben, ik heb hier niet zo'n scherp beeld en mijn zus wil wel vaker tv kijken dus -.-'. Ik ben dus nu opzoek naar een kleine, niet al te dure flatscreen, iemand een tip voor mij? En als je dan intikt kleine flatscreen (goedkoop)? klik Dan kun je kijken welke goedkoop is. EDIT: De link is een beetje vaag. Dus je kan bij Google invullen: kleine flatscreen,en dan eventueel erachter: goedkoop. En dan kijk je welke je leuk vind en die niet al te duur is Bewerkt: 12 november 2011 door myron.b Reageren
martijn0126 Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Bedankt, ik haal em dan wel liever af bij de winkel ipv laten bezorgen, laatste pakketje was niet zo'n succes.. Reageren
Poq Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ik overweeg momenteel deze te kopen, misschien iets voor jou? http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/231T1LSB,10259,46006,206425.html?referer=vergelijk Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Bedankt, ik haal em dan wel liever af bij de winkel ipv laten bezorgen, laatste pakketje was niet zo'n succes.. Als je dan toch naar de winkel gaat, kies dan voor mediamarkt. Die hebben van alle televisie merken alle inch maten op voorraad, ik ben toen ook geadviseerd door iemand bij mediamarkt. Je hoeft niet slim te zijn om verstand van televisies te hebben, maar die mensen hebben toch op hun manier een goed verhaal erbij wat je zou kunnen helpen. Succes met je keuze! Reageren
martijn0126 Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2011 @Poq de link doet het niet meer :S @Sjaakswabber heb al wat gevonden:http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/televisie/lcd-televisie/salora-lcd2226dvx-lcd-tv-dvd-speler/C26_6F1_F11_717099/?cm_mmc_o=PzEEwylCjC2ybfwBCjCzfj5yBpAgfCjC2nxjIvIi99 is wel op wehkamp maar dat zal me even niks uitmaken. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Topic mag van mijn part gesloten worden! He nu al een mooie PHILIPS flatscreen uitgezocht Bedankt voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.