Hawking_NL Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Hallo. Ik heb sinds bijna een maand een Linux server bij ServerFFS gekocht. Alles deed het goed, geen gezeur ofzo, totdat ik er een Gamemode opzette. Het verbinden met de server gaat allemaal goed, Totdat ik het commando /teles intypte. Na dat ik het commando intypte, start de server weer opnieuw op Wat zal het probleem zijn? Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt... Iemand een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Geef je commands /teles is ? Het kan zijn dat deze een server crash veroorzaakt waardoor de server automatisch opnieuw opstart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Geef je commands /teles is ? Het kan zijn dat deze een server crash veroorzaakt waardoor de server automatisch opnieuw opstart. Ik kan niet echt wat vinden uit een script van 5649 regels, ik weet niet of je hier wat mee kan?//Teles================================================================================================================================= CMD:teles(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid,teles3,DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}Teleports","{3300FF}Stunts\n{3300FF}Jumps\n{3300FF}DeathMatch\n{3300FF}Races\n{3300FF}Others\n{3300FF}City","Ok","Close"); return 1; } En verder staat er nog wel zeker 400 regels over dat commando, dus dat wordt denk ik iets te lang... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Ik raad je aan om de Crashdetect plugin te gebruiken, deze verteld bij een crash perfect wat die crash veroorzaakte. Je kan dit dan in je server.log lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Ik raad je aan om de Crashdetect plugin te gebruiken, deze verteld bij een crash perfect wat die crash veroorzaakte. Je kan dit dan in je server.log lezen. Dat heb ik ook al gepobeerd, maar er staat niks in de server.log over een crash ofzo, dat vindt ik juist nu het rare ervan :S Bewerkt: 12 november 2011 door Hawking_NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 ShowPlayerDialog(playerid,teles3,DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}Teleports","{3300FF}Stunts\n{3300FF}Jumps\n{3300FF}DeathMatch\n{3300FF}Races\n{3300FF}Others\n{3300FF}City","Ok","Close"); De tweede parameter, 'teles3', moet simpelweg een cijfer zijn. Vervang het door bijvoorbeeld 1 of 3 of 24 of 13241. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 ShowPlayerDialog(playerid,teles3,DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}Teleports","{3300FF}Stunts\n{3300FF}Jumps\n{3300FF}DeathMatch\n{3300FF}Races\n{3300FF}Others\n{3300FF}City","Ok","Close"); De tweede parameter, 'teles3', moet simpelweg een cijfer zijn. Vervang het door bijvoorbeeld 1 of 3 of 24 of 13241. Ik heb het even gebrobeerd, het script compilen, updaten, op de server gaan, /teles intypen, en toen startte de server WEER opnieuw op Ik snap er niks van, ik heb het script van internet gedownload, maar toen ik er nog niks op had aangepast deed hij ook al hetzelfde... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Heb je toevallig ook nog filterscripts draaien die mogelijk hetzelfde commando gebruiken? De enige duidelijke reden waarom een server zou kunnen crashen is als hij probeert een bestand te openen dat niet bestaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Heb je toevallig ook nog filterscripts draaien die mogelijk hetzelfde commando gebruiken? De enige duidelijke reden waarom een server zou kunnen crashen is als hij probeert een bestand te openen dat niet bestaat. Ik heb even geprobeerd alleen de gamemode te draaien, maar hij doet precies hetzelfde, maar nu heeft ie weer een bijkomend probleem: Als ik mn skin kies en op "Spawn" druk, gaat mn hele scherm flikkeren met de tekst "Stay with the world boundries" ofzoiets. Dit doet hij ook met mn 2de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Heb je wel een AddPlayerClass in OnGameModeInit? Wanneer je dit niet hebt krijg je dat namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 Zijn je server scripts helemaal zelfgemaakt of heb je 'm van internet gehaald? Heb je toevallig ook nog filterscripts draaien die mogelijk hetzelfde commando gebruiken? De enige duidelijke reden waarom een server zou kunnen crashen is als hij probeert een bestand te openen dat niet bestaat. Ik heb het ook wel eens gehad als ik met ShowMenuForPlayer een menu wil laten zien, hij crasht dan als het menu niet bestaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 Zijn je server scripts helemaal zelfgemaakt of heb je 'm van internet gehaald? Ik heb alle scripts van internet af gehaald, en een beetje bewerkt. De scripts die op mijn server draaien, zijn: *LuxAdmin *Mape (De stuntmap) *Mape2 (Extra stuntmap) En verder de standaard scripts (gl_actions etc. De plugins: *Audio.so *Whirlpool.so *Regex.so *Streamer.so *sscanf.so *Crashdetect.so Als ik een andere Gamemode erop zet, dan heb ik verder nergens last van, dus ik weet zeker dat het aan de gamemode ligt. Heb je wel een AddPlayerClass in OnGameModeInit? Wanneer je dit niet hebt krijg je dat namelijk. Die heb er wel bij staan :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 Je hebt dus de oude gamemode verwijderd en vervangen met je eigen? Het kan zijn dat er in de oude gamemode iets belangrijks stond waardoor je server nu niet meer werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 Je hebt dus de oude gamemode verwijderd en vervangen met je eigen? Het kan zijn dat er in de oude gamemode iets belangrijks stond waardoor je server nu niet meer werkt. Volgens mij niet, want ik heb vandaag de server opnieuw geinstalleerd, alles nieuw erop en hij doet iederkeer weer hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 Heb je andere commands al geprobeerd of is 't echt enkel /teles die crasht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.