Hawking_NL Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 Heb je andere commands al geprobeerd of is 't echt enkel /teles die crasht? Het is alleen /teles die moeilijk doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 Ik zou 't echt niet weten, ik heb je dialog even geprobeerd en hij werkt gewoon bij mij, zonder enige crashes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hawking_NL Geplaatst: 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 Ik zou 't echt niet weten, ik heb je dialog even geprobeerd en hij werkt gewoon bij mij, zonder enige crashes. Zou het dan aan Linux liggen? Ik heb momenteel een andere gamemode erop staan, en daar probeer ik een Teleport Dialog in te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Zou het dan aan Linux liggen? Ik heb momenteel een andere gamemode erop staan, en daar probeer ik een Teleport Dialog in te maken.Linux is een OS. en kan geen problemen geven met samp aangezien samp server compatible met linux is , tis gwn een script fout. post het eens Bewerkt: 7 januari 2012 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.