BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Hallo, Nadat ik een programma niet meer werkte heb ik besloten systeemherstel te doen, ok hij was klaar de laptop start opnieuw op. Dan komt hij bij het punt waar hij explorer.exe enz moet opstarten maar er gebeurd niks, je ziet alleen de muis en zwarte achtergrond. In veilige modus opstarten werkt ook niet want dan doet hij hetzelfde . Na een ongv: 3 minuten komt dit tevoorschijn: http://i44.tinypic.com/15saeqw.jpg Heeft iemand een oplossing??? Met Vriendelijke Groet, BiglifeRPG Bewerkt: 14 november 2011 door Thundercover Reageren
kelwin Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Is het mogelijk om weer systeemherstel te doen? Taakbeheer op starten? Ik heb wel eens gehoord van een virus: Black Screen Of Death, maar dit is dan erg vreemd, als je systeemherstel hebt gedaan. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 (bewerkt) Is het mogelijk om weer systeemherstel te doen? Taakbeheer op starten? Ik heb wel eens gehoord van een virus: Black Screen Of Death, maar dit is dan erg vreemd, als je systeemherstel hebt gedaan. Taakbeheer lukte 1x daarna niet meer.... Ik ga nog een keer Systeemherstel door op F8 te drukken als hij opstart. Probleem opgelost door naar een eerdere datum te herstellen Bewerkt: 12 november 2011 door BiglifeRPG Reageren
kelwin Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Dan is het systeemherstel mischien beschadigt. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Dan is het systeemherstel mischien beschadigt. Hij werkt al hoor Ik heb hem hersteld naar 11/11/11 daarvoor naar vanochtend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.