RS-modder Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hey, Toen ik vandaag mijn pc wou opstarten gebeurde dit niet zoals normaal. Normaal zag je altijd ong. 3 seconde het bios-scherm voordat hij opstart, maar nu duurde het wel 1 min! Ik heb het enkele keren opnieuw geprobeerd en elke keer duurde het 30-60 sec. Hoe kan dit zo opeens? En hoe kan ik het oplossen? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Hey, Toen ik vandaag mijn pc wou opstarten gebeurde dit niet zoals normaal. Normaal zag je altijd ong. 3 seconde het bios-scherm voordat hij opstart, maar nu duurde het wel 1 min! Ik heb het enkele keren opnieuw geprobeerd en elke keer duurde het 30-60 sec. Hoe kan dit zo opeens? En hoe kan ik het oplossen? Start hij daarna wel gewoon op?? Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ja, daarna gaat hij gewoon aan. Vanochtend duurde het zelfs 2 min. ik vind het erg storend want nu moet ik eerst 5 min. wachten voordat mijn pc helemaal opgestart is. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Heb je niet perongeluk iets veranderd in de BIOS? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Toevallig geen USB stick/hardeschijf erin laten zitten? Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Toevallig geen USB stick/hardeschijf erin laten zitten? Dankje!! Nu kan ik eindelijk weer snel mn pc opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.