Jump to content

GTA San Andreas Graphics (DRINGEND)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik spreek voor velen onder ons als ik zeg dat het spel GTA: IV veel lags vertoont op de meeste PC's. Ik heb wel San Andreas, wat goed en soepel loopt, en ik zie veel mods onder de naam: GTA: SA to GTA: IV! Dit wil zeggen dat de graphics van GTA: IV worden nagemaakt voor San Andreas. Ik zoek dus juist het tegenovergestelde: Grand Theft Auto: IV mod die juist San Andreas graphics mogelijk maken, zodat het wat soepeler speelt.

Ik heb al veel op Google gezocht, maar ik kwam er niet uit en jullie hebben er wat meer verstand van: Alvast super bedankt voor de tijd en aandacht die je dit bericht gunt!

Geplaatst:

Een andere oplossing dan je grafische settings in het menu terugzetten op low is er hiervoor helaas niet. Er worden geen total conversion-modificaties gemaakt van de IV-engine naar de III-engine voor zover ik weet. Helaas, want ik begrijp je punt wel, maar ik denk dat het technisch ook niet mogelijk is om de textures van IV terug naar de III-engine te brengen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...