GTA-Sheep Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik ben toch maar weer eens in GTA IV op de XBox gedoken maar zit nu vast bij de missie Final Destination. Je moet daar op een metrostation iemand samen met zijn bodyguard vermoorden, maar dat lukt me maar niet. Ten eerste is de man steeds te snel bij de auto (terwijl volgens WikiGTA het mogelijk zou moeten zijn hem al af te schieten voordat hij bij de auto is). Daarna lukt het me al helemaal niet meer: schieten vanuit de auto gaat op zich wel, maar richten lukt niet dus ik ben alleen maar kogels aan het verspillen. Heeft iemand tips hoe ik de gast vóór de auto kan pakken en zo nee: hoe ik het beste kan schieten vanuit de auto?
Jarno91 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 (bewerkt) Misschien dat dit filmpje je kan helpen Als je aan komt lopen kun je hem ook via de andere trap tegemoet lopen zodat je aan dezelfde kant van het perron staan, als je dan schiet heb je geen last van die trein. En als het nodig is kun je hem snel achterna rennen voordat hij in de auto stapt. En al zou hij in de auto stappen moet je net zo lang schieten tot de auto in brand vliegt of je kunt op zijn hoofd richten Bewerkt: 13 november 2011 door Jarno91
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik ben toch maar weer eens in GTA IV op de XBox gedoken maar zit nu vast bij de missie Final Destination. Je moet daar op een metrostation iemand samen met zijn bodyguard vermoorden, maar dat lukt me maar niet. Ten eerste is de man steeds te snel bij de auto (terwijl volgens WikiGTA het mogelijk zou moeten zijn hem al af te schieten voordat hij bij de auto is). Daarna lukt het me al helemaal niet meer: schieten vanuit de auto gaat op zich wel, maar richten lukt niet dus ik ben alleen maar kogels aan het verspillen. Heeft iemand tips hoe ik de gast vóór de auto kan pakken en zo nee: hoe ik het beste kan schieten vanuit de auto? Loop langs de andere kant naarboven, deed ik ook en ik had hem gelijk dood
Jarno91 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dat zei ik ook al in mijn reactie
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dat zei ik ook al in mijn reactie Lol ik had je spoiler niet gelezen XD
GTA-Sheep Geplaatst: 15 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Bedankt heren De missie is geslaagd. Op jullie manier was het eigenlijk kinderlijk eenvoudig......
Recommended Posts