Jump to content

Mods voor kleren

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

Ik heb wat mods voor wat kleren gedownload.

En nu heb ik voor een shirt bijv deze 2 bestanden: tshirt.dff en tshirtwhite.txd

Waar zorgt dit .dff bestand voor, en is het erg als ik alleen de .txd file in het spel zet??

Alvast bedankt

Geplaatst:

Heej,

En nu heb ik voor een shirt bijv deze 2 bestanden: tshirt.dff en tshirtwhite.txd

Waar zorgt dit .dff bestand voor, en is het erg als ik alleen de .txd file in het spel zet??

Alvast bedankt

Een dff bestand is het model van het shirt. Een txd bestand is de texture (afbeelding) van het shirt.

Als je alleen de txd installeert, dan heb je alleen de texture die waarschijnlijk niet (mooi) staat op het model.

Dus ja, je moet alle 2 de bestanden installeren.

Het installeren kan met: Imgtool of Alci's IMG Editor.

suc6 :)

Geplaatst:

Heej,

Alvast bedankt

Een dff bestand is het model van het shirt. Een txd bestand is de texture (afbeelding) van het shirt.

Als je alleen de txd installeert, dan heb je alleen de texture die waarschijnlijk niet (mooi) staat op het model.

Dus ja, je moet alle 2 de bestanden installeren.

Het installeren kan met: Imgtool of Alci's IMG Editor.

suc6 :)

Ok, Dank je wel.

Maar ik heb bijvoorbeeld 2 shirts gedownload, allebei met tshirt.dff maar ze hebben allebei een andere .txd.

Kan ik ze dan niet allebei instaleren (Is dat slecht voor het spel als ik het wel doe?)

Geplaatst:

Dan zijn het waarschijnlijk 2 verschillende modellen met andere textures, maar die wel dezelfde shirt vervangen.

je kan ze niet bijde op dezelfde naam installeren, wat je wel kan doen is het met een ander kledingstuk uit dezelfde soort te vervangen. je moet dan gewoon de naam van de txd en dff vervangen met de naam van een ander shirt dff.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...