Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Hoe weet ik de widht en height van een Texture, deze heb ik nodig bij het vervanegn van billboards Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Laten we eerst een vragen in welke programma je werkt en welke fotobewerkingsprogramma's je allemaal hebt. Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 De resolutie hoeft niet hetzelfde te zijn als het orrigineel bij het vervangen van Texturen in TXD's van Sa objecten. Maar hoe hoger de resolutie, des te beter de kwaliteit van het plaatje. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Eclipse ik maak models met Sketchup en 3dsmax7 (3dsmax7 besig aant leren) Ik gebruik voor de textures veranderen, IMGtool 2,0 en TXD workshop 3,5. Mijn foto bewerkings progamma is Photoshop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.