Zombiespeed Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Hallo, ik ben op zoek gegaan naar een goedkoop LED stripje ofzoiets, wat je achterop je beeldscherm kan plakken, het klinkt mischien raar maar hier een voorbeeld : Het led stripje die in die video zit heb ik gevonden voor 8 euro, maar ik vind dit een beetje duur voor zoon stripje. Is er mischien een andere site waar je zulke dingen kan kopen? Ik heb graag blauw. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 In je status update had je deze: http://www.wdbtrading.nl/index.php?p=product&id=12756&name=Antec++Bias+l 8 Euro lijkt me niet duur. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Opzicht valt 8 euro mee, ja, het is wat duur en je kunt het zelf maken maar daarvoor moet je verstand van elektrische zaken hebben. Zoals weerstand uitrekening voor je type, hoeveel en kleur led, hoeveel volt je usb geeft en solderen. Daarnaast, zelf maken ben je ook 5 euro ofzo kwijt, voor die 3 euro meer heb je het wel mooi afgewerkt en misschien zelfs betere kwaliteit en zekerheid. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Voor minder dan 8 euro ga je ze niet vinden denk ik hoor. 8 euro is al best goedkoop als je het mij vraagt eigenlijk. 2 bier en 'n jills in de stad duur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.