gtaspeeder Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 ik had gta sa mac torrent gedownload de zip uitgepakt en ik probeerte het spel op te starten helaas zie ik nu in dock dat het gta sa icoontje verschijnt en daarna weer verdwijnt hij start dus niet op iemand met hetzelfde probleem die me kan helpen ? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 We mogen je niet helpen als je een illegale game hebt, beter koop je gewoon San Andreas want zo duur zijn ze nou ook weer niet Reageren
gtaspeeder Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2011 We mogen je niet helpen als je een illegale game hebt, beter koop je gewoon San Andreas want zo duur zijn ze nou ook weer niet naja zo illegaal is ie nou ook weer niet , ik heb een gta sa conversie naar mac gedownload en daar de program files van een gekochte gta sa ingezet Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Zolang je het download is het voor ons illegaal en mogen we je niet helpen, bij bol.com kun je hem voor 10 euro bestellen Reageren
gtaspeeder Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Zolang je het download is het voor ons illegaal en mogen we je niet helpen, bij bol.com kun je hem voor 10 euro bestellen hoe kan ik hem dan legaal krijgen voor mac ?? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 In de Mac App Store. Reageren
gtaspeeder Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2011 In de Mac App Store. thanx man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.