Gta Ripper Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 (bewerkt) Kritiek wordt altijd op prijs gesteld! Edit Ik heb ook nog een 2e design gemaakt! Bewerkt: 14 november 2011 door Gta Ripper Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Je eerste signature is erg leuk gedaan, mooie stijl. Persoonlijk vind ik het minder geschikt voor een signature en had ik het graag op large art gebied willen zien. Ik denk dat je er dan veel meer kunt uithalen. Je tweede signature ziet er erg mooi uit. Hele toffe sprite, met name de kleuren spreken mij aan, complimenten. De patterns op de achtergrond zijn ook passend en komt achter het verlichte deel mooi tot zijn recht. Waar je misschien nog aan zou kunnen werken is de kwaliteit van de gele stukje effecten links van het mannetje. Deze zijn iets te pixels in vergelijking met de rest van je effecten. Deze zou je iets smoother kunnen maken. De tekst is oké, maar voel ik niet zo. Misschien dat je een ander font kan proberen of een gradient kan gebruiken als kleur, inplaats van overlay/softlight. Ik had het ook nog ietsjes meer naar het mannetje toegebracht. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik vind dat je altijd een aparte stijl hebt bij het maken van de signature's en ik moet zeggen. Het is een prachtige stijl en dat bewijs je in deze 2 opnieuw. Echt ik geniet van jouw kunstwerken. Vooral de 2e vind ik erg speciaal. Die klok is ook erg mooi gemaakt moet ik zeggen maar de onderste vind ik persoonlijk wat beter. Die heeft wat meer. Wel had je dat mannetje wat duidelijker mogen maken eventueel. Maar echt complimenten Gta Ripper! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 Je eerste signature is erg leuk gedaan, mooie stijl. Persoonlijk vind ik het minder geschikt voor een signature en had ik het graag op large art gebied willen zien. Ik denk dat je er dan veel meer kunt uithalen. Je tweede signature ziet er erg mooi uit. Hele toffe sprite, met name de kleuren spreken mij aan, complimenten. De patterns op de achtergrond zijn ook passend en komt achter het verlichte deel mooi tot zijn recht. Waar je misschien nog aan zou kunnen werken is de kwaliteit van de gele stukje effecten links van het mannetje. Deze zijn iets te pixels in vergelijking met de rest van je effecten. Deze zou je iets smoother kunnen maken. De tekst is oké, maar voel ik niet zo. Misschien dat je een ander font kan proberen of een gradient kan gebruiken als kleur, inplaats van overlay/softlight. Ik had het ook nog ietsjes meer naar het mannetje toegebracht. Je hebt helemaal gelijk over het feit dat het beter op large art had gepast, heel erg bedankt voor de tip Levi! @Boertijger Heel erg bedankt man! I appreciate your kind words! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.