Jump to content

VILLIGANTE MISSIES

gta-sa-vc

Recommended Posts

Je krijgt inderdaad 150 Armor bij Vigilante missie no. 12, daarna kun je nog wel doorgaan, de beloningen lopen fors op, bij level 200 krijg je beloningen in de buurt van de $2.000.000, niet slecht dus, je bent er alleen even mee bezig. Voor 150 Health moet je de Pizza Boy missie doen, die je kunt starten bij één van de pizzarestaurants in Vice Point, Downtown of Little Haïti. Ik weet trouwens niet of als je level 12 vigilante hebt gedaan of het er metéén bijkomt. In ieder geval denk ik dat je zo wel genoeg weet, anders vraag je het maar! ;)

Delen op andere websites

Ik weet trouwens niet of als je level 12 vigilante hebt gedaan of het er metéén bijkomt.

Bij health komt het er niet meteen bij en bij armor wel.

Als je dood gaat begin je weer bij een ziekenhuis met 100 health maar meestal ligt er een hartje bij het ziekenhuis en als je die pakt heb je 150 health

Delen op andere websites

Hiervoor had je eigenlijk een nieuw topic moeten openen, dan had ik nu niet hoeven zeggen dat je niet mag dubbelposten. Een pizza naar een klant gooien (in de pizza boy mission) kun je doen door een drive-by uit te voeren, dezelfde toetsen als waarvoor je anders met een geweer zou schieten. Op een 2-wieler kan je ook naar voren schieten, maar je kunt géén pizza's naar voren gooien, dit even offtopic.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...