gta-sa-vc Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 HUH!! KAN IEMAND MIJ UITLEGGE WAAROM IK GEEN 150 HP NADAT IK BIJ DE 31STE MISSIE WAS MET DE POLIETIE WAGEN?? :unsure: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Je krijgt 150 armor en geen 150 health voor vigliante missie.. Bewerkt: 6 juli 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je krijgt inderdaad 150 Armor bij Vigilante missie no. 12, daarna kun je nog wel doorgaan, de beloningen lopen fors op, bij level 200 krijg je beloningen in de buurt van de $2.000.000, niet slecht dus, je bent er alleen even mee bezig. Voor 150 Health moet je de Pizza Boy missie doen, die je kunt starten bij één van de pizzarestaurants in Vice Point, Downtown of Little Haïti. Ik weet trouwens niet of als je level 12 vigilante hebt gedaan of het er metéén bijkomt. In ieder geval denk ik dat je zo wel genoeg weet, anders vraag je het maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik weet trouwens niet of als je level 12 vigilante hebt gedaan of het er metéén bijkomt. Bij health komt het er niet meteen bij en bij armor wel. Als je dood gaat begin je weer bij een ziekenhuis met 100 health maar meestal ligt er een hartje bij het ziekenhuis en als je die pakt heb je 150 health Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 okay dankjewel he!! en ik had oowk nog topic over missie bij die ijsfabriek geplaatst....weet je dat oowk??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 TROUWENS./...HOE MOET JE EEN PIZZA NAAR DE KLANT GOOIEN?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hiervoor had je eigenlijk een nieuw topic moeten openen, dan had ik nu niet hoeven zeggen dat je niet mag dubbelposten. Een pizza naar een klant gooien (in de pizza boy mission) kun je doen door een drive-by uit te voeren, dezelfde toetsen als waarvoor je anders met een geweer zou schieten. Op een 2-wieler kan je ook naar voren schieten, maar je kunt géén pizza's naar voren gooien, dit even offtopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 okee...., sorry maar toch bedankt he.... zit hier ook nog maar net snap der nog niet zoveel van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 je kan die vigilante missies zo gemakkelijk doen neem een tank draai het schietstuk naar achter rijd en ondertussen schiet je dan gaat de tank zo snel en je rijdt ze gewoon dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.