Sofienne Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 mijn pc was laatst gecrasht en moest een nieuwe Windows op installeren. dus dat ging allemaal prima enzz, maar toen wou ik gta iv en eflc installeren en bij het invoeren van product code zegt hij dat die is overschreden? wat moet ik doen? ik ga geen nieuwe code kopen etc:@ mvg sofienne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 Volgensmij moet je die code onbeperkt kunnen gebruiken, maar als je het spel bijvoorbeeld verwijdert van je pc kun je ervoor kiezen dat hij de code weer uit de database haalt. Maar omdat jij je computer opnieuw hebt geïnstalleerd zonder GTA IV eerst te verwijderen is dat niet gebeurd. Of dit er mee te maken heeft weet ik niet. Volgensmij moet je GTA wel kunnen installeren maar voordat je het speelt moet je de serialkey invoeren. Als dat zo is moet je naar deze computer > C schijf > Program Files > Rockstar games > GTA IV gaan en dan op Revoke License klikken, zo kun je alsnog de serialkey eerst handmatig verwijderen. Of dit ook lukt weet ik niet maar je kan het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.