Jump to content

De Vetste stunt ooit !


eXperion

Recommended Posts

mijn vetste stunt

Ik wil die Unique Jump doen bij de dam in de Desert.'k Rij met een Sanchez over da houten pad, vlieg de lucht in. Land met men voorste wiel eerst, rij nog een beetje verder en doe dan een stoppie! Kassa, kassa! :lol:

gaat niet volgens mij ;) , kan bijna alleen met een nrg 500, of je moet echt een zeer goeie burnout doen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • eXperion

    8

  • Tha CheatMaster

    4

  • wiebje

    4

  • dev0wn

    3

ik had een keer HEEL hoog gegaan met de place manager, wel 10000 Z en met de monstertruck, en heel veel geld wel ong. 90000. en ook wel 1000(0) rotation, maar om dat te doen moet je auto wel in de lucht zijn, anders wordt de score niet zo hoog.

EDIT: om die hooge score te bereiken, moet je auto niet de grond aanraken

Bewerkt: door eXperion
Link to comment
Delen op andere websites

ik ging achteruit met een tank in San fierro, ik was voortdurend aan het schieten, dus ik ging heel hard, en het leger zat achter me aan, toen ging ik zo hard dat ik over de kop vlaag, met een dubbele salto, en ik kwam op een andere tank terecht, die andere tank ontplofte en ik reed vrolijk verder, en ik leefde maar kort en niet gelukkig!

dit was het verhaaltje voor het slapen! welterusten! :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging achteruit met een tank in San fierro, ik was voortdurend aan het schieten, dus ik ging heel hard, en het leger zat achter me aan, toen ging ik zo hard dat ik over de kop vlaag, met een dubbele salto, en ik kwam op een andere tank terecht, die andere tank ontplofte en ik reed vrolijk verder, en ik leefde maar kort en niet gelukkig!

dit was het verhaaltje voor het slapen! welterusten!  :D  :puh:

:unsure: nou nou wat een goed verhaaltje <_<

Ik heb eigelijk bes wel soms t idee dat sommige verhale verzonnen zijn.. :unsure:

Bewerkt: door HuBBie
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beste stunt was....

ik pakte een trekker(tractor) en ging er een vrachtwagen achter aan koppelen maar mischien dat sommige dit weten als je dan met zo''n vrachtwagen erachter gaat sturen dat je je eigen kan lanceren met trekker en al(echt waar)-en zo kwam ik een x heel hardtegen een steen en vloog aardig hoog..

2 de TIP maak 5-6 trekkers of meer achter elkaar en ga dan zitten slingeren (Zo veel lol) zo heb ik al tientallen autos van de weg afgelagen ^^

probeer en huiver(:puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel eens 3 of 4 auto's op de trainbaan gezet,

maar toen de train er tegen aankwam zakte 1 auto in de grond... :blink:

ik had het in Los Santos geprobeerd.

Niet dat het een echte stunt is, maar wel een soort...

Groeten,

Koos Oudshoorn

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kun je dat mission impossible 3 filmpje downloaden?? :huh:

hij heeft het alleen over uploaden, zie nergens iets staan waar ik het kan downloaden

dat heb ik ook bij mij geeft ie dit aan:

File /files/3078803/Mission...3_0001.wmv.html not found.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...