Poq Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Ik kwam deze lijst tegen op gta.wikia. Weet iemand of hij compleet is? De Mothership en SWAT (S.W.A.T. Tank) staan er op. Zijn er nog meer voertuigen die je maar één keer in het spel tegenkomt? Dan bedoel ik geen recolors of voertuigen met speciale eigenschappen, maar voertuigen die je slechts één keer tegenkomt in welke vorm dan ook. Zoals dus de Mothership en de SWAT. Bewerkt: 15 november 2011 door Poq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) De Mothership is gewoon een simpele recolor van de Camper. Maar verder heb je qua unieke voertuigen ook nog de Andromada uit Stowaway, meende ooit ergens een manier gelezen te hebben om deze te bemachtigen. (Blow everything up-cheat tijdens cutscene of iets dergelijks?) Verder weet ik zo geen unieke voertuigen die niet in de lijst staan. Bewerkt: 15 november 2011 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Ik heb hier ooit een topic over gemaakt in het SA: General - ik zal het eens zoeken, zal wel even duren denk ik... Gevonden Is wel niet zo lang, maar ja... (is dus niet volledig) Bewerkt: 15 november 2011 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Poq Geplaatst: 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2011 Die kende ik al Hearv. Maar die is, zoals je zelf al zegt, bij lange na niet compleet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aeroxthm Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2011 wauto met motorkap los in sfpd parking garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Poq Geplaatst: 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2011 Ten eerste ben je alles behalve duidelijk, ten tweede is die wagen niet uniek; hij staat er altijd. Toch bedankt voor je hulp.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2011 Hotknife met nummerplaat Gold. Alleen te verkrijgen als je de driving school alles op goud haalt. Hustler met nummerplaat homegirl erop als je relatie met Denise Robinson boven de 50% komt. De hustler op zich is trouwens niet zo uniek, gezien ze ook in Las Venturas voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.