Jump to content

GTA op de Playstation Vita

Verwachtingen van GTA voor de PSV  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Verwacht jij dat er een GTA voor de PSV komt?

• Ja
      19
    • Nee
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Terwijl iedereen op dit moment aan het speculeren is over GTAV wil ik het eens over iets heel anders hebben.

GTA op de PSV; Playstation Vita. De opvolger van de PSP!

Zelf hoop ik dat er een GTA op komt. Aangezien het apparaatje niet zo duur zal worden (slechts €250,-) denk ik dat dit een heel interessante optie wordt voor R*. Het feit dat ze al drie GTA's op de toch wat geflopte PSP uitbrachten geeft voor mij aan dat ze de PSV (waarvan ik toch iets meer verwacht, aangezien het Sony's tweede handheld is) al helemaal niet in de kouw zullen (en kunnen) laten staan!

Ik denk dat dit een compleet nieuwe GTA zal worden (geen port dus) en dat men verder zal borduren in het GTAIV-era. Áls men toch nog een GTA in het GTAIII-era maakt dan zal dat toch wel GTA San Andreas Stories worden. Lijkt me ook wel wat. Misschien dat we dan als lid van de Ballas zouden kunnen spelen in 1987, of iets in die richting. Maar ik verwacht gewoon een GTA in het GTAIV-era.

Misschien dat we zelfs een of andere spin-off of 'n Race'n'Chase-achtig iets zouden kunnen krijgen, lijkt me ook wel gaaf :3 .

Ik ben zeer benieuwd naar jullie meningen hierover!

Geplaatst:

Geef mij maar gewoon een GTA op de pc, moet er niet aan denken om de hele tijd naar dat kleine scherm te staren. Maar voor degene die daar wel mee kunnen spelen is het natuurlijk wel leuk :)

Misschien dat ze er wel een GTA voor maken, ze hebben laten zien dat ze het kunnen met Chinatown Wars

Geplaatst:

Maar ik verwacht gewoon een GTA in het GTAIV-era.

Het zou mij niks verbazen als er een GTA voor de PSV komt, maar dan wel in het V-era. Ikzelf heb VCS op de PSP, en vind het spelen op zo'n klein schermpje wel leuk voor een keertje, maar ik denk dat ik deze niet ga aanschaffen.

Geplaatst:

Het zou leuk zijn maar het hoeft voor mij niet, GTA speel ik het allerliefste op een groot televisiebeeldscherm. Ik heb dan wel GTA VCS en CW voor de PSP maar dat is alleen leuk voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en je niets hebt voor onderweg. Ik verwacht het wel van Rockstar maar of ik het leuk vind is nog maar de vraag..

Geplaatst:

Zou wel leuk zijn, zelf maakt het me niks uit. Wel leuk voor de PSV-spelers. Maar ik speel het zelf liever op de PlayStation 3.

Geplaatst:

handhelds zijn wat mij betreft zwaar overrated. Het zijn prachtige platforms (net als smartphones en tablets) voor arcade spelletjes, toegankelijk op een Angry Birds-manier, maar verder ook niet. Een titel als Grand Theft Auto hoort wat mij betreft niet thuis op het platform. Ik vond CTW op zich best grappig, maar het is gewoon om je kapot te schamen als je het vergelijkt met GTA IV: Als je je titel al zo hebt gemaakt, waarom dan zo'n stap terug op zowel grafisch gebied als qua gameplay? Niet aan mij besteed, inderdaad leuk voor wie er één heeft.. Maar ik verwacht eigenlijk dat de handhelds langzaam worden verdrongen door de smartphones de komende vier jaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat denk ik helaas ook, terwijl ik toch een hele leuke tijd heb gehad met m'n GBA :3. (Jezus, wat klinkt dat poëtisch.)

Waarom geen top down-GTA maken, die zou je ook nog kunnen aanbieden op PSN en xbox live.

Onthoud wel dat de PSV een console is van de achtste generatie. De Ps3 en 360 zijn consoles van de zevende generatie. Wellicht dat ze de PSV-GTA uitbrengen op de PS3 zoals ze ook met de Stories op de PS2 deden?

Bewerkt: door Poq

De Vita is niet te onderschatten qua graphics, als handheld is hij duidelijk de beste qua performance. Als we de screens mogen geloven natuurlijk, want eerlijk gezegd worden de huidige PSP-games zeer mooi voorgesteld, maar qua graphics op het platforum zelf suckt het nogal..:puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb wel vertrouwen in de PSV en eventueel ook in een nieuwe GTA. Ik vind het mobiele platform afgezaagd :zz: Sommige mensen zijn echt super blij als een highscore hebben gezet met Fruit Ninja. Nou, hoera! Ik zou tijdens lange auto-, vliegtuig of treinrit wel GTA willen spelen hoor! En dan wel GTA in kwaliteit, dus een IV (Rage) of V (?) engine zou niet verkeerd zijn

Geplaatst:

Ik weet het niet..

Gta is voor mij toch echt het spel dat ik op de computer doe,en mischien op de ps3.

Nee als gta V op de pc tegelijk met de andere gameconsoles uit komt ben ik al dik tevreden :clown:

• 1 year later...

handhelds zijn wat mij betreft zwaar overrated. Het zijn prachtige platforms (net als smartphones en tablets) voor arcade spelletjes, toegankelijk op een Angry Birds-manier, maar verder ook niet. Een titel als Grand Theft Auto hoort wat mij betreft niet thuis op het platform. Ik vond CTW op zich best grappig, maar het is gewoon om je kapot te schamen als je het vergelijkt met GTA IV: Als je je titel al zo hebt gemaakt, waarom dan zo'n stap terug op zowel grafisch gebied als qua gameplay? Niet aan mij besteed, inderdaad leuk voor wie er één heeft.. Maar ik verwacht eigenlijk dat de handhelds langzaam worden verdrongen door de smartphones de komende vier jaar.

Oneens, GTA Advance en de Stories waren prachtige games! Over CTW kan ik niet oordelen, nooit gespeeld.. Bovendien kan de Vita games als GTAIV prima draaien!

Bewerkt: door Dotz
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop wel dat er ooit een GTA voor de Vita komt, het is goede handheld waar momenteel echt te weinig goede games voor zijn en een GTA zou daar natuurlijk verandering in brengen (plus dat het misschien andere bedrijven ook overhaalt om games te gaan maken). De stories op de PSP waren ook super goede games, de Vita is nog krachtiger dan de PSP dus wat kan er mis gaan? Miscien iets voor een prequel/sequel voor GTAIV of GTAV. Ook al ben ik zelf een PS3 gamer zou ik het wel waarderen van R*, en er kan natuurlijk ook een soort extra beloning aan zitten als je PSVita linkt met je PS3. Ik blijf wel afwachten.

Geplaatst:

Ik blijf ook afwachten, met het kopen van een Vita om precies te zijn, tot Grand Theft Auto erop uit komt, om precies te zijn. Ik vermoed ook dat er in dat geval een GTAIV prequel/sequel/parallel uit zou komen! GTAIV kan immers prima draaien op de handheld, ik weet vrijwel zeker dat dat met GTAV niet het geval zal zijn. Wellicht dat we een derde episode zouden kunnen zien op de Vita! Dat zou echter wel in tegenstrijd zijn met de oneliner ''Liberty City, it's over!'', maar dat terzijde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...