DENNUSZ Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 zoals jullie al wisten (althans, sommige) wil ik een nieuwe laptop halen, nu doe ik GTA IV op m'n vaders laptop, maar heeft het nut? want ik ben nou net bij het 2de eiland, en ik merkte dat je met een ander LIVE account dat je je ene savegame niet hebt.. (bijv GTA's save game staat op LIVE Account 1, je meld je aan op account 2, en je SG staat er niet tussen) maar is het ook zo als je aanmeld met LIVEAccount 1 op een andere laptop, dat je je savegame ook hebt op die andere laptop? & nog een ander vraagje, hoe krijg je die nieuwe telefoon? : / ik kan geen thema's enzo kopen omdat de telefoon die ik nu heb dat niet kan ofzo? hope you guys can help me. (: Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Dan staat hij er helaas niet op en zou je opnieuw moeten beginnen. Het mobieltje krijg je in de missie photo shoot. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Als je je savegame kopieert naar de andere laptop dan kun je gewoon verder spelen C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV Klik dan op savegames en dan klik je op de map die begint met user_ en dan nog wat getallen erachter De inhoud van die map moet je op een usb stick zetten. Dan speel je op de nieuwe laptop een keer gta en je slaat het spel op zodat hij automatisch de nieuwe map aanmaakt, en dan zet je de bestanden die op je usb stick staan in de map die begint met user_ op je nieuwe laptop Je moet natuurlijk wel inloggen met het account waar je ook op de oude laptop op hebt gespeeld, want volgensmij zijn die savegames gelinkt aan je account en anders werken ze niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Je kunt toch gewoon inloggen met het LIVE account waarmee je ook op je vader's laptop inlogt? Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 16 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2011 ^Ja dat kan, maar mijn vraag was, kan ik de voortgang die ik maak op m'n vaders laptop (dus de savegame, die aangemeld is met mijn LIVE Account) kan ik die dan ook op mijn laptop doen? Dus om het duidelijk tekrijgen ik speel op laptop 1, alles is ingelogd met live, ik haal een paar missies, ik wil nu op laptop 2 spelen, met hetzelfde live account enzo, zit dan de missies die ik behaald heb op mn vaders laptop, dan ook in mijn laptop, dussss; missie 1, 2, 3, 4 is behaald op mijn pa's laptop, op mijn laptop alleen missie 1, moet ik deze 3 missies dan ook weer opnieuw doen onder hetzelfde live account, of zijn deze 3 missies dan automatisch al gehaald en kan ik dan verder met de verhaallijn? hopelijk is het zo duidelijk genoeg, en van dat savegame kopieeren ben ik niet zo in thuis.. misschien als het zo ver is dat ik ook echt mijn laptop heb, en GTA IV enzo erop, misschien een keer een Teamviewertje ofzo? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 (bewerkt) ALs je jou savegames op je nieuwe laptop zet moet je gewoon verder kunnen spelen ALs je alleen maar wilt inloggen zul je helemaal opnieuw moeten beginnen Bewerkt: 16 november 2011 door Jarno91 Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 16 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ah oke, dus eerst op mn nieuwe even spelen en dan opslaan, en dan mijn savegame in dat save mapje doen, en dan paktie em ook automatisch op slot 1 enzo? maar wat nou als dat niet werkt.. (ja sorry, ik ben hier echt niet goed mee. XD) Reageren
Jarno91 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Als je de bestanden erin zet op de manier in mijn 1e reactie komen ze ook automatisch in dezelfde slots, want die savegames zijn genummerd (dat kun je zien aan de naam). Mijn savegames beginnen met SGTA400 , SGTA 401 enz. 400 staat dus in slot 1 en 401 in slot 2 Als je je savegames alleen kopieert en dus niet knipt, blijven ze ook op je oude laptop staan dus je raakt ze nooit kwijt Bewerkt: 17 november 2011 door Jarno91 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.