Gino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Jah kijk nog ff of hij transperant is en dan is ie mooi gelukt aleen kan je het mannetje beter ff met Crop uitknippen En volgende keer nog iets meer gedetailleerd maar voor de rest is hij mooi gelukt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) hij is transparant :] maar hoe bedoel je met crop uit snijden? hier issie op een iets kleinere achter grond ... isie beter te zien :] Greetz Giz Bewerkt: 3 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Gino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Dit is met crop uitsnijden: Selecteren .. Vierhoekje maken .. Enter En klaar Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Zou der alsutblieft mij nog even willen uitgelegd worden, hoe ik nou de kleu op die layer krijgt, zoals in stap 2 bij deze tut beschreven is IK snap er niet echt veel van Reageren
Gino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Open een plaatje .. Duplicate de layer .. Ga op de onderste layer staan en druk Ctrl+A Nu springt hij naar de bovenste.. Ga weer op de onderste staan en druk Ctrl+Backspace Ga op je plaatje Selecteer wat met de lasso tool en druk DELETE .. Nu is het de kleur die de onderste layer is .. SNap je het nu ? Bewerkt: 3 oktober 2005 door Gino Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 @ Gino Wat doet dat dan? maarja ik zal het proberen @ Big Bear ctrl + A is gewoon een sneltoets voor "alles selecteren" en Ctrl + Backspace is gewoon een sneltoets voor "opvullen" (Alles selecteren en Opvullen zijn de benamingen van de nederlandse versie, de engelse verie is het select all en fill geloof ik Succes Reageren
Gino Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 @ GinoWat doet dat dan? maarja ik zal het proberen @ Big Bear ctrl + A is gewoon een sneltoets voor "alles selecteren" en Ctrl + Backspace is gewoon een sneltoets voor "opvullen" (Alles selecteren en Opvullen zijn de benamingen van de nederlandse versie, de engelse verie is het select all en fill geloof ik Succes BB Snapte het niet dus heb ik het nog eens uitgelegd . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Weard.... Nu is men hele plaatje bruin terwijl dat niet in de tut hoort Reageren
Synchro Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Weard....Nu is men hele plaatje bruin terwijl dat niet in de tut hoort Het Fill gedeelte.. De eerste render moet voor de tweede render. Select dan De Tweede render en doe dan dat fill. Dan si het ander. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Kijk bij mij is het porbleem, een layer is bruin, en 1 layer is gewoon mijn render in dat layer gedeelte, maar gewoon zijn ze allebei bruin, dus zie ik men plaatje nie meer Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ... mischien moet je je render naar boven halen (in die lijst) en dan hoor je hem wel te zien oh :S Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 @ GinoWat doet dat dan? maarja ik zal het proberen @ Big Bear ctrl + A is gewoon een sneltoets voor "alles selecteren" en Ctrl + Backspace is gewoon een sneltoets voor "opvullen" (Alles selecteren en Opvullen zijn de benamingen van de nederlandse versie, de engelse verie is het select all en fill geloof ik Succes BB Snapte het niet dus heb ik het nog eens uitgelegd . nee ik bedoel dat doet dat crop uitsnijden dan ? dat bedoelde ik Greetz Giz Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Kan er mij nog uitgelegd, worden hoe ik stao2 doet, alleen dan heel uitgebreid, ik kom er maar niet uit, als ik dat allemaal doet, dan word men hele plaatje die kleur Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja je moet ook op je onderste layer staan, en dan moet die ook een hele andere kleur worden zoals bij mij "groen". Dus sta op je onderste layer, de background, en kies nu een kleur uit die niet in je render voorkomt. Die kleur kies je uit waar altijd die 2 vierkantjes staan, zwart en wit. De bovenste moet een andere kleur zijn bv groen die NIET in de render voorkomt. Druk nu Ctrl + A en daarna Ctrl + Backspace. Als je dat gedaan hebt ga je naar je paint bucket tool waar je alles in 1 keer helemaal een kleur kan geven. Dan klik je met je Paint bucket tool op je plaatje en als het goed is, is hij dan met de kleur die jij gekozen hebt. De onderste layer is waarschijnlijk nu 1 kleur. En dan kan je verder met stap 3. Big Bear: ik kom er maar niet uit, als ik dat allemaal doet, dan word men hele plaatje die kleur Dit hoord ook zo, je plaatje moet 1 kleur worden je onderste layer dan. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 men bovenste layer word dan ook zo, maar ik render nu met de magic stick, en dan delen weghalen met Ctrl X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.