Jump to content

[PS] Render tutorial.


.Levi.

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    13

  • Gino

    9

  • Big-Bear

    7

  • gta fan man

    5

Top Posters In This Topic

Photoshop moet je kopen maar op download.com kun je de trial downloaden van Photoshop Cs en adobe.com

Kopen?

Ik denk dat niemand hier Photoshop heeft 'gekocht'

Edit door .Levi.:

Daar gaat het niet om, het gaat om dat je hem moet kopen om de hele versie te hebben.

@mppdabest:

Dit kon je ook in Photoshop Helpdesk vragen in Algemeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Photoshop moet je kopen maar op download.com kun je de trial downloaden van Photoshop Cs en adobe.com

Kopen?

Ik denk dat niemand hier Photoshop heeft 'gekocht'

Edit door .Levi.:

Daar gaat het niet om, het gaat om dat je hem moet kopen om de hele versie te hebben.

@mppdabest:

Dit kon je ook in Photoshop Helpdesk vragen in Algemeen.

jah :$

srry ik had niet opgelet

en ik wist ook niet dat die topic bestond

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Die witte rand komt dan waarschijnlijk omdat de originele achtergrond ook een beetje een witachtige kleur had,

en dat heb je dan niet helemaal scherp uitgeknipt.

Daarom zie je om de render nog een klein witachtig randje zitten.

Probeer dus tijdens het renderen echt helemaal tegen de render aan te zitten,

zodat je geen witte rand meer ziet.

En wat ook handig is, is om met de Magic Wand tool de render zeg maar te selecteren,

en dan met een 1px Feather een paar keer te klikken, zodat het randje een beetje weggaat,

maar dit staat ook al in de Tutorial beschreven, in de 5e stap kun je precies zien hoe je het moet doen.

Nog heel veel succes met het renderen de komende tijd! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
OK, ik heb nu dit:http://img101.imageshack.us/my.php?image=image21th.jpg]Plaatje[/url]

Maar nu wil ik de achtergrond inkleuren en bruches erop doen enz. zonder dat de "auto" geraakt word.

Weet iemand heo dat moet dan?

Ach so!

Je vind in dit subforum veel sig tuts. Dit plaatje is je render, je moet hem nog even verkleinen als je dat wilt. Image -> Image size. Als je dus een tut volgt en er staat dat je een render moet hebben. Gebruik deze dan. Crtl+C (kopieer) en ga naar je sig toe en doe Crtl+V (plakken)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er echt helemaal niks van van deze tutorial. Maar dat ligt niet aan .Levi., dat ligt aan mezelf. Ik ben gewoon zooooo slecht met dat soort programma's... Mensen moeten mij echt precies uit leggen waar ik op moet klikken, en precies uitleggen wat ik dan moet doen.

Oke, ik ga nu precies zeggen wat ik doe, misschien weten jullie dan wat ik fout doe.

Stap 1: Open het plaatje bij photoshop (heb ik gedaan). tutorial8fg.th.png

Duplicate the layer ( :? ) zoals hieronder is gedaan. Zo goed?: tutorial2lv.th.png

Stap 2: Sta nu op de onderste layer (wat is de onderste layer? De background, of de background copy), en kies een kleur die niet in de render voorkomt. Is het zo goed? tutorial9wq.th.png

Druk nu op Control + A en daarna op Control + Backspace. Dan krijg ik dit: tutorial8pi.th.png

Vul het met de kleur die je gekozen hebt. Vul wat met de kleur die je gekozen hebt??? En hoe vul je dat wat met de kleur die je gekozen hebt??

Vanaf hier snap ik er echt niks meer van, en dat met die lasso snap ik ook niet. Ik heb helemaal geen 'polygonal lasso tool', ik heb alleen maar een gewone 'lasso tool'

Zou iemand het a.u.b. goed uit kunnen leggen? Stap voor stap, precies vertellen waar je op moet klikken (met niet te ingewikkelde computertaal), wat je moet doen, en wat je dan te zien krijgt? Ik hoop dat ik niet te veel eisend ben... Alvast héél erg bedankt! :klap:

Groeten BaasBart :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vullen heb je al gedaan met Ctrl+A en Ctrl+Backspace.

En klik voor die polygonal lasso tool met je rechtermuisknop op de Lasso tool en daar staat hij :).

Ga dan op de bovenste layer staan. En maak een veirkantje met die tool. Dan zie je een rood vierkantje. Ga dus zo langs je render :)

Wel een beetje kort uitgelegt :$

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heey ik ben nieuw op dit forum en zoals je al denkt ben ik dus niet handig in photoshop maar het lijkt me erg leuk om al die tut's uit te proberen. Ik snap deze tut bijna alleen nu vroeg ik me af of je ook een achtergrond kan doen van een ander plaatje? zodat je hetgene wat je wilt hebben op een ander plaatje plakt? En wilt iemand of meerdere :puh: die goed zijn in photoshop en die moeite willen nemen om mij en misschien nog andere dingen te helpen? Alvast bedankt! mijn msn is *email adres verwijderd*

Groetjes Kevin

>>> Door .Levi.: Het is niet toegestaan email adressen hier openbaar op het forum te zetten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...