Jump to content

[PS] Render tutorial.


.Levi.

Recommended Posts

Yoohoo het is eindelijk gelukt 8) check mijn handtekening :) dat is hem ;) (me allereerste)

>>> Door .Levi.: Dat ziet er netjes uit, vooral die render die je uitgeknipt hebt. :-)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    13

  • Gino

    9

  • Big-Bear

    7

  • gta fan man

    5

Top Posters In This Topic

Je kunt dit veel gemakkelijker doen via de Polygonal Lasso Tool, en eens je de randen geselecteerd hebt, druk je op CTRL + SHIFT + I

Dan kom je toch hetzelfde uit? :*D

EDIT: zowat iedereen was me voor

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
staat adobe photoshop standaard op de computer of moet je dat downloaden staat het wel standerd waar dan?

Dat mocht men willen dat het er standaard op stond. Het progamma kost echt heel veel geld. Je kan in ieder geval een gratis trial downloaden op de site van Adobe, het is een trial van 30 dagen dus na 30 dagen zal je het progamma niet meer kunnen opstarten.

Hier kun je Photoshop downloaden:

http://www.adobe.com/downloads/

Hij staat onder het kopje: Print publishing.

Link to comment
Delen op andere websites

is er dan ook een programma wat wel gratis is.

kan ik naar 30 dagen gewoon weer downloaden? en weer gebruiken?

Na het downloaden van Photohsop, zul je bij de instalatie een serial code moeten invoeren. Als je dat gedaan hebt zal je je moeten registreren. Doordat je, je registreert word het allemaal bijgehouden. Dus die 30 dagen trial en of je al een keer eerder een trial hebt gebruikt. Al met al komt het er op neer dat je slechts één keer de trial kan gebruiken, als je hem na verloop weer wilt downloaden zal je hem niet kunnen instaleren. Als je hem steeds weer kon downloaden voor 30 dagen, zou je hem net zo goed niet kunnen verkopen.. :)

Een ander progamma weet ik niet, voorzover ik weet kan je sigs maken met Powerpoint, daar is een tutorial over die vind je in de tutorial afdeling. Maar verder.. geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een domme tutorial, zeer onzinnig. Neem gewoon de magnetic tool en het lukt ook

Anders kun je het op dezelfde manier doen als de tut, maar dat groene is gewoon dom :cab:

Of jij bent dom. Je zult wel zo'n simpele render gepakt hebben, maar je hebt plaatjes war de achtergrond en wat je wilt renderen bijna dezelfde kleur hebben en wil je het dan netjes doen, kun je niet zonder die achtergrond. En de magnetic tool is niet percies.

@Nielok, Die 'dom' sloeg eigenlijk niet echt op hem. Meer over zijn mening van die tutorial..Of slaat het dan wel op hem...? _0-

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...