gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 das zeer klote voor kan je zo'n afvoer los olok kopen of geljk nieuwe nieuwe nodig(externe schijf)?? Heb inmiddels al een nieuwe gekregen ( een 1 TB in plaats van een 500 gb ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Die lasso tool, die blijft maar lijntjes maken, zo kan ik oneindig lijntjes trekken, hoe stop je dit? Tevens staat je PS zo vast als iets, je kan niets meer doen, enkel je PS afsluiten... Edit: Ik ben er net achter gekomen dat je dat niet kan, je moet je taakbeheer openen om dat te doen, maar je bent dan wel je plaatje kwijt... Bewerkt: 14 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Die lasso tool, die blijft maar lijntjes maken, zo kan ik oneindig lijntjes trekken, hoe stop je dit? Tevens staat je PS zo vast als iets, je kan niets meer doen, enkel je PS afsluiten...Edit: Ik ben er net achter gekomen dat je dat niet kan, je moet je taakbeheer openen om dat te doen, maar je bent dan wel je plaatje kwijt... Edit 2: Weet iemand hoe ik die drie venstertjes terug krijg? 1tje ervan is die van de layer order... Windows (bovenaan)--> Layers of door op F7 te drukken. Dan heb je nog Color, Navigator, History, en nog veel meer venstertjes. En over die lasso tool, je weet zeker dat je niet de Magnetic of Plygonal Lasso Tool hebt? Je moet de gewone hebben (met dat ronde lassootje). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Ik heb die pylogon ofzo, die moet je ook gebruiken zegt de tut... En met de gewone lasso-tol moet je helemaal op het gevoel afgaan, dan kun je het evengoed in Paint doen aangezien je daar ook zo'n functie hebt... Bewerkt: 14 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb die pylogon ofzo, die moet je ook gebruiken zegt de tut... En met de gewone lasso-tol moet je helemaal op het gevoel afgaan, dan kun je het evengoed in Paint doen aangezien je daar ook zo'n functie hebt... Ohja, die stopt lijntjes maken als je weer op het beginpunt klikt. Dan krijg je dus een afgesloten ruimte die je selecteert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Ty TH. Maar in de tut wordt de polygon aangeraden, de gewone is toch veel te moeilijk? Dan moet je veel te veel op je gevoel afgaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ty TH. Maar in de tut wordt de polygon aangeraden, de gewone is toch veel te moeilijk? Dan moet je veel te veel op je gevoel afgaan... Ja das waar, maar ik gebruik altijd de Pen Tool om te renderen, want als je dan een verkeerd puntje zet, kan je met Undo (Ctrl + Z) een stapje terug gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Het lukt me maar niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 eerst en voor al: DIKKE BUMP FTW Tweede: Ik heb de tutorial eens gevolgd en het is me heel goed gelukt. Dus hartelijk dank voor deze tut levi! Nu kan ik hopelijk mijn photoshop werk met wat meer kwaliteit afleveren. Standaard afbeelding (voor) Na het volgen van de tut en tevens ook de tweede keer dat ik het probeer. Nogmaals mijn dank! _O_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.