Jump to content

Altijd updates installeren bij afsluiten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Mijn computer moet altijd een update doen bij het afsluiten.

Soms is dit inderdaad normaal maar elke keer moet hij weer een update installeren waardoor het niet normaal en gezond voor de PC is neem ik aan.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt,

Mvg

Bas

Geplaatst: (bewerkt)

Welja, bijna elke donderdag komt er wel een update voor Windows 7 dus als je je pc niet zo vaak gebruikt moet inderdaad vaak updaten.

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

Is het toevallig een update voor Games for Windows Live?

Die update is vorige week uitgekomen en heb hem meteen geïnstalleerd maar komt bij mij ook iedere keer weer terug. Ik heb die update gewoon onzichtbaar gemaakt dus dan heb je er geen last meer van ;)

Geplaatst:

Dat zou ik niet weten :N maar denk het niet het is namelijk als je op afsluiten drukt en dus niet als je op het bureaublad bent of iets dergelijks.

Geplaatst: (bewerkt)

Onderin in je taakbalk en dan rechtsonderin heb je pictogrammen. Als het goed is moet er een geel driehoekje bij staan. Probeer ze zo is te installeren,

EDIT; En anders gewoon wachten. Mijn moeder had dit ook en dit gaat op en geven moment weg.

Bewerkt: door BoerTijger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...