GTAmaniax Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 waar staat ergens dat krijtbord waar die auto's weg gestreept worden?? hij moet ergens bij de haven staan maar ik kan em nergens vinden... (heb al gekeken bij de search) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Als je dat bord Import - Export bedoeld, dit staat hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 jah die bedoel ik, en daar heb ik ook al gekeken en ik keb em nog niet gevonden. ik ben al bij de desert dus hij moet er onderhand wel eens komen te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 De punt van SayHello! staat ook tever naar links(die van mij is wel goed ) heb je wel de rijschool uitgespeeld? en dan een paar missie's gedaan. en wangcars gekocht? want dan zou je hem toch kunnen zien. @sayhello!: daar is ook nog die lege bak...waar je die nrg500 challenge in doet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Het bord staat aan het einde van de rails, als je onder de gele kraan staat is hij 50 meter van je vandaan, kan je niet missen Bewerkt: 6 juli 2005 door Jiu-Jitsu-Ka[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 daar is ook nog die lege bak...waar je die nrg500 challenge in doet komt da bord niet als je die nrg-500 challange niet doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 daar is ook nog die lege bak...waar je die nrg500 challenge in doet komt da bord niet als je die nrg-500 challange niet doet? Die NRG-500 Challenge en dat krijtbord hebben niets met elkaar te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet eerst de driving school uitspelen dan nog een missie dan wongs cars kopen en dan drie missies spelen dan naar de docks van san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Als je dat bord Import - Export bedoeld, dit staat hier. En daar kun je gewoon je auto neer zetten en dan krijg je er flink geld voor ofzo? Toeminste, dat hoorde ik.. want heb nu na het tunen nog maar 7000 $ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Nee, je moet je auto naast die grote boot zetten. Dan gebruik je de kraan op je auto op de boot te zetten en krijg je daar $$$ voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.