GTARM Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Type: Één logo voor camping paradijs.nl (website waar campings kunnen adverteren). (ideeën zijn ook welkom, als je niet over photoshop kwaliteiten beschikt.) Mag ook een favicon bij. Stijl: Fris, Vakantie, professioneel en toch simpel. Grootte: N.V.T. Voorbeeld: Ik heb liever dat er zelf wat word bedacht. Wel een voorbeeld nodig? PM me. Tekst: Ja Camping Paradijs. Rand: Nee. Kleuren: Frisse kleuren. Render: Nee. Website: staat nog niks op Extra: - Het logo mag geen afbeelding zijn. - Het liefst een witte achtergrond. Ik ben erg benieuwd naar jullie creativiteit en wens iedereen die wat gaat maken veel sucses Bewerkt: 5 december 2011 door GTARM
Flitskikker Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 Wat is er mis met de huidige favicon? Ik zou het zelf op zo'n manier gedaan hebben.
GTARM Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 Eigenlijk niks, maar ik zou het logo toch anders willen zien het is nu maar een rondje. En de favicon moet uiteindelijk hetzelfde, het moet wel een geheel blijven. Maar inderdaad de favicon is erg netjes zo.
GTARM Geplaatst: 5 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2011 (bewerkt) Ik ben nu zelf wat verder gekomen met plannen hoe ik het wil. Dus de opdracht is makkelijker geworden. Hoppelijk kan iemand nog wat leuks maken! PS: Sluit dit topic maar. Geen reacties. Bewerkt: 16 december 2011 door GTARM
Fezz Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Logo mag geen afbeelding zijn??? Hoe wil je het dan doen?
Sublime Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Mooie website trouwens. Is dit gewoon een hobby project, of doe je het voor iemand anders?
Recommended Posts