Zombiespeed Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 (bewerkt) Hallo, ik zit met een probleem. Vanmiddag heb ik wat dingen gedaan, mijn computer opgeschoond en gedownload, van mijn computer opschonen zaten volgens mij ook nog wat programma's bij die van mijn vorige Windows installatie zijn en niet geregistreerd zijn ofzo. Maar sinds dat is mn computer heel traag aan het doen. Hij start alle progamma's wel op, maar dan een paar minuten later na het opstarten gebeurt er niets meer als ik dingen opstart zoals mijn browser en skype en ctrl alt del werkt niet, eerst komt er heel lang niets, daarna zwart scherm en daarna een error met iets van beveiliging iets. Ik heb al een snelle scan gedaan met Windows security essentials, alleen hij heeft niets gevonden, ik ben nu met malwarebytes een volledige scan aan het doen en nu nog niets gevonden (Hij is nog bezig). Ik zit nu trouwens in veilige modus met internetmogelijk heden en ik heb Windows vista 32bit. In veilige modus heb ik trouwens nergens last van. Iemand die me kan helpen? Mvg zombiespeed Edit: er is 1 geinfecteerd bestand gevonden! Nog een edit: Het was een dead island trainer die nog geen actie had gedaan.... NOG een edit: ik heb saints row 3 verwijderd uit mn DL mapje, en weer normaal vista opgestart en heb nu geen problemen, wss lag het daaraan. Bewerkt: 17 november 2011 door Zombiespeed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.