Jump to content

heb je Xfire

Recommended Posts

Geplaatst:

wie heeft er Xfire ik heb wel Xfire voor de mensen die niet weten wat het is nou

Xfire is een progamma waar mee je kan chatten tijdens als je een spel speel. en mensen kunnen ook zien welk spel je speel en hoelang je al een spel speel is een leuk progamma en handig. voor de mensen die is willen proberen ga dan na www.xfire.com (ik raad het voor al aan als je veel vrienden heb die gamen en dan ook via internet dan kan je toch blijfen chatten met elkaar hoe je niet telkens na msn.)

Geplaatst: (bewerkt)

*gaat het even lekker afkraken :)

Ik had het ook en je PC start er slomer van op want hij begint te zijke over inloggen en mensen zie je niet kent beginnen onder het gamen ineens te praten (dan krijg je een PIEIEIEP dwars door je game heen) en je sig is te groot...

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

@Pinopower, pas je signature aan, hij is te groot

@T@rget, je zal wel een pc hebben die zwaar zuigt, ik heb nl. nergens last van

@SayHello!, jep.

Geplaatst: (bewerkt)
*gaat het even lekker afkraken :)

Ik had het ook en je PC start er slomer van op want hij begint te zijke over inloggen en mensen zie je niet kent beginnen onder het gamen ineens te praten (dan krijg je een PIEIEIEP dwars door je game heen) en je avatar is te groot...

ik weet niet hoelang het is geleden dat jij xfire heb gebruik maar dat je een piep krijg klop maat je krijg niet gelijk een tekst in beeld hoor je moet niet zo over drijven. je krijg gewoon rechts onder in beeld een scherm en dan druk je Scroll Lock + X in en dan krijg je het scherm B)

en voor sayhello gta sa werk ook op xfire staat zelfs in de top 10 op de 9de plaats van TODAY'S TOP GAMES.

Bewerkt: door pinopower
Geplaatst:

Ja, dat heb ik, alleen ik gebruik het nooit...

Mijn broer wel, voor Call Of Duty...

DaddyPimp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...