Jump to content

PC kopen bij Computer Galaxy?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

Ik zit erover te denken om deze pc te kopen, alleen wou weten of ik mijn videokaart mee kan nemen naar die winkel en dat hun 'm inbouwen zonder dat de garantie vervalt.

(Mijn videokaart is een ATI Radeon HD5570 waar ik nu ook MW3 mee op max settings speel, icm een e5200 en 3gb ram :puh: )

en zag ook dat er maar een 430 Watt voeding in zit, is dat wel genoeg? Want wil in de toekomst dan ook mijn videokaart wel eens upgraden.

En is deze pc wel genoeg voor wat ik er mee wil (gameplays recorden, en op hoge settings)

ik heb wel Windows 7 64 Bits liggen (Home Premium) :)

Bvd,

DennOOOtje

Bewerkt: door DennOOOtje
Geplaatst:

Heey,

Ik zit erover te denken om deze pc te kopen, alleen wou weten of ik mijn videokaart mee kan nemen naar die winkel en dat hun 'm inbouwen zonder dat de garantie vervalt.

(Mijn videokaart is een ATI Radeon HD5570 waar ik nu ook MW3 mee op max settings speel, icm een e5200 en 3gb ram :puh: )

en zag ook dat er maar een 430 Watt voeding in zit, is dat wel genoeg? Want wil in de toekomst dan ook mijn videokaart wel eens upgraden.

En is deze pc wel genoeg voor wat ik er mee wil (gameplays recorden, en op hoge settings)

ik heb wel Windows 7 64 Bits liggen (Home Premium) :)

Bvd,

DennOOOtje

Die 430W voeding zou genoeg moeten zijn voor een simpele HD5570, je kan ze daarvoor ook een mailtje sturen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nevermind,

ben al via via goedkoop aan een i7 gekomen :)

i7 950,

6 gb ram (6x 1gb ofzo)

en mn oude videokaart zit erin (ATI Radeon HD 5570)

Loopt als een trein :D

--

edit:

600 watt voeding btw

Bewerkt: door DennOOOtje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...