DennOOOtje Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 (bewerkt) Heey, Ik zit erover te denken om deze pc te kopen, alleen wou weten of ik mijn videokaart mee kan nemen naar die winkel en dat hun 'm inbouwen zonder dat de garantie vervalt. (Mijn videokaart is een ATI Radeon HD5570 waar ik nu ook MW3 mee op max settings speel, icm een e5200 en 3gb ram ) en zag ook dat er maar een 430 Watt voeding in zit, is dat wel genoeg? Want wil in de toekomst dan ook mijn videokaart wel eens upgraden. En is deze pc wel genoeg voor wat ik er mee wil (gameplays recorden, en op hoge settings) ik heb wel Windows 7 64 Bits liggen (Home Premium) Bvd, DennOOOtje Bewerkt: 18 november 2011 door DennOOOtje Reageren
kelwin Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 Heey, Ik zit erover te denken om deze pc te kopen, alleen wou weten of ik mijn videokaart mee kan nemen naar die winkel en dat hun 'm inbouwen zonder dat de garantie vervalt. (Mijn videokaart is een ATI Radeon HD5570 waar ik nu ook MW3 mee op max settings speel, icm een e5200 en 3gb ram ) en zag ook dat er maar een 430 Watt voeding in zit, is dat wel genoeg? Want wil in de toekomst dan ook mijn videokaart wel eens upgraden. En is deze pc wel genoeg voor wat ik er mee wil (gameplays recorden, en op hoge settings) ik heb wel Windows 7 64 Bits liggen (Home Premium) Bvd, DennOOOtje Die 430W voeding zou genoeg moeten zijn voor een simpele HD5570, je kan ze daarvoor ook een mailtje sturen. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Nevermind, ben al via via goedkoop aan een i7 gekomen i7 950, 6 gb ram (6x 1gb ofzo) en mn oude videokaart zit erin (ATI Radeon HD 5570) Loopt als een trein -- edit: 600 watt voeding btw Bewerkt: 19 november 2011 door DennOOOtje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.