Jump to content

The Holland Play


DENNUSZ

Recommended Posts

Hoi, ik doe nou op het moment de missie Holland Play en daarbij wil ik Playboy X vermoorden, maar ik heb al een telefoontje van Dwayne gekregen dat ik hem moest vermoorden enzo, maar ik heb nog nergens in dat mapje die icoontjes D en X staan? en ze willen ook niet komen?

of moet ik wachten of nog iets ondertussen doen, want toen ik de missie starte deed hij het gewoon, en na de Cutscene ging die opeens Autosaven, iets wat die normaal nooit doet als ik een missie start, maar wel als ik een missie heb gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan pas als Playboy X vraagt of je Dwayne wil vermoorden en dat Dwayne tegen jou zegt dat je Playboy X moet vermoorden, maar dat laatste is al gebeurd. Dus moet je nog naar Playboy X gaan en daarna belt hij je ook nog een keer op volgensmij, en dan kun je als het goed is kiezen wie je wilt vermoorden

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik doe nou op het moment de missie Holland Play en daarbij wil ik Playboy X vermoorden, maar ik heb al een telefoontje van Dwayne gekregen dat ik hem moest vermoorden enzo, maar ik heb nog nergens in dat mapje die icoontjes D en X staan? en ze willen ook niet komen?

of moet ik wachten of nog iets ondertussen doen, want toen ik de missie starte deed hij het gewoon, en na de Cutscene ging die opeens Autosaven, iets wat die normaal nooit doet als ik een missie start, maar wel als ik een missie heb gehaald?

Als het goed is krijg je nog een telefoontje van Playboy om af te spreken dat je Dwayne gaat vermoorden, maar natuurlijk kun je Playboy ook doden. Je moet denk ik nog even geduld hebben ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

het laatste telefoontje wat je hoort te krijgen is van playboy, hij vraagt je of je dat "dwayne problem"van jullie gaat oplossen, dan zegt niko dat het zijn probleem is, niet van hem, dan kun je kiezen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...