mva1997 Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2011 hallo, ik heb sinds kort een probleem mijn San Andreas, laad maar tot 30% en daarna springt het venster opeens weg, ik heb ook 7 mods gebruikt het is een illegale versie ik ook gekeken of het een V1 of V2 was maar dat stond er niet, heb ook opnieuw geïnstaleerd en ook gta_sa.set verwijderd, heeft niet gehlopen heeft iem nog ideeën BVD, mva1997 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2011 het is een illegale versie Zegt genoeg.. Wij bieden geen hulp aan mensen die warez gebruiken. Koop het spel maar eerst, kost je wel een eurootje of 10. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatricknL Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2011 het is een illegale versie Zegt genoeg.. Wij bieden geen hulp aan mensen die warez gebruiken. Koop het spel maar eerst, kost je wel een eurootje of 10. Echt grappig als mensen dat zeggen xD >>> Door VWO-er: Ja, hahaha... Slotje... <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts