Jump to content

Samp Server


PatricknL

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatricknL

    20

  • Davedavy

    12

  • Jesperkaj

    4

  • .Timothy

    3

Ten eerste is dit niet geplaatst in het SA-MP forum dat we hier op het forum hebben, deze is namelijk hier te vinden.

Ten tweede staat hier de uitleg over hoe je op LAN kan spelen.

boeie xD

Probleem bij windows vista moet je volgensmij anders doen want bij mij zie ik dat niet ..?

Bewerkt: door PatricknL
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat het wel erg boeiend is voor jou, aangezien er in dat forum de mensen met verstand over SA-MP komen, en hier nauwelijks komen.

En welke stap lukt niet bij jou? Wees hier wat duidelijker in.

Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding

Netwerkverbindingen kan ik niet vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Staat het misschien in Vista als 'Netwerkcentrum'? (Kan het niet nachecken, ik heb zelf Windows 7.)

Yep! En ik ehb eigenscappen gevonden maar... ik zie 2 internet portocols ofzo en als ik dan op eigenschappen druk zie ik geen ip...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je ip wilt kun je ook gewoon gaan naar:

www.watismijnip.nl

Als je nog meer info wil dan kun je gaan naar: CMD > IPCONFIG en dan krijg je nog meer info.

Is dat dan het zelfde ip x?D

En nu voeg ik hem toe maar hij kent hem niet...

Bewerkt: door PatricknL
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zelf spelen op 127.0.0.1 (localhost), je gasten kunnen verbinden op jouw IP. Je moet wel port-forwarden als je wilt dat andere op je server kunnen spelen ( indien je een router hebt ).

Ik heb een router dus moet ik de watte..?

Je moet portforwarden, niet zo moeilijk als je het eenmaal kan, als je wil dat andere met je server kunnen verbinden zou je dat moeten doen, of je zou een SAMP server moeten huren.

Hmm.. maar op die SAMP link stond:

Stap 1: Kies een computer waar je de server wilt starten (Zie Windows_Server_NL voor meer info).

Stap 2: Vind het IP adres van je computer die de server laat lopen Configuratie Sherm -> Netwerkverbindingen -> LAN Verbinding

(Rechter-Muis -> Eigenshappen), en scroll naar beneden "Internet Protocol(TCP/IP)" en klik eigenshappen.

Stap 3: Voeg het IP adres toe aan je favorieten (het IP van stap 2)

Stap 4: Server starten en spelen maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...