PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 (bewerkt) Failed XD Bewerkt: 20 november 2011 door PatricknL Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Dat is je interne IP, daar kunnen wij niks mee; die is alleen voor mensen binnen jouw netwerk interessant. Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 (bewerkt) Dat is je interne IP, daar kunnen wij niks mee; die is alleen voor mensen binnen jouw netwerk interessant. x.x WELKE DA?N ER ZIJ ER ZOVEEEEL! Bewerkt: 20 november 2011 door PatricknL Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Humm... ik ga wel al die server shit verwijderen dat port fordinges lukt toch niet ;l Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Uhm , misschien moet je iets duidelijker zijn, wat wil je precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Uhm , misschien moet je iets duidelijker zijn, wat wil je precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. Is er ook een andere oplossing dan port fordingessen xD Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Uhm , misschien moet je iets duidelijker zijn, wat wil je precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. Is er ook een andere oplossing dan port fordingessen xD Ik kan je niet helpen als je me vraag niet beantwoord, wat wil je nu precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. ? Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Uhm , misschien moet je iets duidelijker zijn, wat wil je precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. Is er ook een andere oplossing dan port fordingessen xD Ik kan je niet helpen als je me vraag niet beantwoord, wat wil je nu precies: - Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken. - LAN ; alleen mensen op jouw netwerk kunnen je bereiken. ? Op internet spelen ; mensen kunnen je wereldwijd bereiken Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Je bent veels te onduidelijk: Hoe zet je een SAMP Server online met LANMODE? We kunnen hier alleen maar uithalen dat je SA-MP over hetzelfde IP-adres wilt spelen via LAN als je medespelers. Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Ik wi lalleen een server maken zodner dat port for blabla gedoe >.< Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Als je zonder dat portforblabla gedoe een server ding wilt hebben, kun je alleen met mensen binnen je netwerk online spelen en blabla'en; dit is nu al vaak genoeg aan je uitgeblabla'd. Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Ik verwijder wel al die kud zooi x.x Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 november 2011 Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Je kan 2 dingen doen: - Je portforblabla'd portforward. - Of je huurt een server. Reageren
PatricknL Geplaatst: 22 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2011 (bewerkt) Je kan 2 dingen doen: - Je portforblabla'd portforward. - Of je huurt een server. Lama dat portgepoep kan ik niet en een server huren kost stom geld. Bewerkt: 22 november 2011 door PatricknL Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Ok , dan niet. Het was ons een eer je te proberen te helpen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.