Jarno91 Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Je bedoelt met "chat" mijn link op de vorige pagina? Die kun je gewoon installeren en dan kun je zoals ik net ook al zei je shadows uitzetten waardoor je misschien wat beter kunt spelen. Maar zoals BiglifeRPG ook al zei, als je GTA opstart en je bent verbonden met internet installeert hij het automatisch EDIT: ik zal hem even downloaden en kijken wat er allemaal instaat. Dan zet ik het wel in deze reactie Installeer maar UpdateTitle, dat zou de enige moeten zijn als het goed is. Na de installatie kun je bij bestandsversie kijken of er 1.0.7.0 staat. Als dat zo is is de update gelukt Als je weer iets zegt hierna moet je je reactie hieronder met Oke maar bewerken en niet dubbelposten Bewerkt: 19 november 2011 door Jarno91 Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Ben aan het installeren, ik laat weten of het is gelukt binnen een paar minuutjes :-) 1,0,7,0 versie heb ik nu, Klopt het dat Rockstar Social Club [ofzo] is verwijderd, omdat het niet langer nodig is via dat de game op te starten? Bewerkt: 19 november 2011 door GospGTA Reageren
Jarno91 Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 Dat klopt dat heb je niet meer nodig. Je kunt de game starten als je op start klikt en dan op Ontspanning (Bij Windows Vista) Nu zou je ook shadows uit moeten kunnen zetten bij je graphic settings in GTA. Het spel wordt dan wel iets minder mooi maar je zou het dan beter moeten kunnen spelen Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 Hmm, ik log in met mijn Social-Club account, net nog het password veranderd dus het zou moeten kloppen. Maar als ik dan op Play (Offline) klik, gebeurt er dit: Reageren
Jarno91 Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Als je dan op Oke klikt moet het spel gewoon werken, heb het net getest bij mij Die melding wil alleen zeggen dat je niet ingelogd bent en dus geen gebruik kunt maken van multiplayer en video's uploaden naar Social Club. Maar als je gewoon internet hebt kun je toch inloggen met internetverbinding? Bewerkt: 19 november 2011 door Jarno91 Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Play (Offline) -> OK Dan zie ik mijn muis veranderen in een draaiende disc, ik hoor m'n disc draaien, en dan gebeurt er niets? Ookal klik ik op Play, dezelfde fout, als bij play offline..? Bewerkt: 19 november 2011 door GospGTA Reageren
Jarno91 Geplaatst: 19 november 2011 Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Dat is vreemd, bij mij start de game daarna gewoon. Misschien moet je die andere update (TitleUpdate) ook installeren? Er zit helaas geen readme bij die bestanden anders zou het wel wat duidelijker zijn. Misschien kan het ook helpen om de pc opnieuw te starten EDIT: Misschien kunnen we verder gaan met prive berichten want dit begint hier nu op een chat te lijken en dat is ook niet de bedoeling Bewerkt: 19 november 2011 door Jarno91 Reageren
GospGTA Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2011 (bewerkt) Prima, dan start ik 'm even opnieuw op, tot zo ;-) Opnieuw opgestart: Nog steeds het zelfde probleem, ik installeer die andere patch ook wel dan. Bewerkt: 19 november 2011 door GospGTA Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Die 'andere patch' installeren zal geen nut hebben, aangezien het dezelfde is. Ik denk niet dat het erg veel nut heeft om er zoveel moeite in te stoppen aangezien want je processor is veel te traag om GTA IV te kunnen spelen, en je videokaart kan hem ook niet aan. Daarbovenop is het een laptop zeg je, en laptops zijn niet geschikt voor games. Als je echt alles op het allerlaagste zet (dus ook de resolutie!) dan kan je het spel misschien spelen, met nog enkele haperingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.