Jump to content

gta iv xbox 360 modding

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik ben al een tijdje opzoek naar mods voor de xbox 360 en hoe dat dan werkt, maar ben er niet veel wijzer van geworden...

ik hoopte daarom dat jullie mij hier een beetje op weg zouden kunnen helpen.

- is het legaal om gta iv voor op de xbox te modden?

- hoe werkt het?

ik ben opzoek naar een aantal mods:

- een mod waarin jij politie missie's moet doen. je kan daarin dan versterking vragen en nog meer(ben even de naam kwijt)

- een mod voor nieuwe politie auto's en dan in het speciaal nederlandse auto's. ik had een filmpje gezien op youtube waarin een nederlandse politie auto(audi) voor kwam. daarbij zat ook een programma om de soort zwaailichten te bepaalen en de sirene aan en uit(en nog wat andere dingen)

- een mod waardoor alle politie auto's in liberty city in nederlandse politie auto's veranderen

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ben nu beetje uit gespeeld op gta iv en hoop het zo leuker te maken.

alvast bedank't;)

Geplaatst:

Inderdaad, modding op consoles is niet toegestaan door Sony en MS en is amper mogelijk. Omdat het niet is toegestaan door de makers, is het onderwerp hier ook niet toegestaan om te bespreken.

Graag dit topic met rust laten tot het gesloten wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...