Jump to content

Nieuw Speakersetje [max. €120]


MrIndependent

Recommended Posts

Heb ook een beetje zitten kijken, maar alles is tegenwoordig zo duur. Hoeveel zou je ongeveer te besteden hebben? ik zelf heb even gezicht bij zowel bol.com als bij nl.hardware.info. Hier zou je natuurlijk zelf ook even een kijkje kunnen nemen. Ook de locale shops geven wel goeie adviezen, maar let er altijd op dat dit bedrijven zijn die geld willen maken dus doe je research. Aangezien je geen reactie kreeg kan ik je helpen met een klein beetje informatie, maar misschien zijn er nog andere leden met meer advies?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de dichtsbijzijnde MediaMarkt Klik (of een andere winkelketen). Daar staan altijd tientallen speakersets als demo opgesteld waar je vrijelijk naar kunt luisteren. Dat werkt voor jou het prettigst omdat jij uiteindelijk naar het geluid moet luisteren. Wij kunnen niet voor jou bepalen welke set een goede is, want jouw smaak qua geluid kan anders zijn dan dat van mij. Daarom kun je het beste zelf gaan kijken en luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf gebruik nu een paar jaar de Logitech x-230. Een prima setje denk ik zo. En zeker niet te duur. Prima geluidskwaliteit. Een goede 'value for money' denk ik zo. Ze hebben hem ook als 5.1, namelijk de x-530.

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...