Jump to content

pc crash prob


007 Harings

Recommended Posts

Hallo

Me pc valt na een tijdje gewoon uit (zonder bluescherm enz). Daarna kan ik hem gewoon opstarten zonder problemen.

Ik heb overlaatst eens een elecktriciteitsuitval gekregen net op het moment dat ik me pc afsloot.

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Typ je post eens opnieuw, maar maak dan gebruik van het AN. Wij kunnen je pas helpen als je zelf de moeite neemt een begrijpelijke post neer te zetten.

Voor zo ver ik begrijp valt je pc dus soms zomaar uit sinds dat hij tijdens het afsluiten was uitgevallen?

Link to comment
Delen op andere websites

Typ je post eens opnieuw, maar maak dan gebruik van het AN. Wij kunnen je pas helpen als je zelf de moeite neemt een begrijpelijke post neer te zetten.

Voor zo ver ik begrijp valt je pc dus soms zomaar uit sinds dat hij tijdens het afsluiten was uitgevallen?

Ja, ik ben nu ondertussen me pc aan het scannen op virussen en heb net ook me pc nog is uitgeblazen

Link to comment
Delen op andere websites

Beschrijf eens hoe het uitvallen werkt. Valt hij meteen uit, is er een hele kleine pauze in het scherm en valt hij dan uit, merk je dat het scherm er wat raarder uit gaat zien voor hij uit valt, of iets anders?

Denk zelf op dit moment een voeding probleem. Heb je ergens anders een werkbare voeding die je in je pc kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Beschrijf eens hoe het uitvallen werkt. Valt hij meteen uit, is er een hele kleine pauze in het scherm en valt hij dan uit, merk je dat het scherm er wat raarder uit gaat zien voor hij uit valt, of iets anders?

Denk zelf op dit moment een voeding probleem. Heb je ergens anders een werkbare voeding die je in je pc kan doen?

Hij valt opeens uit zonder iets (alleen pas wanneer ik een game speel) maar ik denk wel dat er iets met de cpu te maken heeft ookal ben ik niet zon goede kennis met de pc

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Controleer kabeltjes etc en zelf denk ik ook aan de voeding. download eens CPUID HWMonitor en plaats hier eens de gegevens zoals spanning en warmte van je pc. Hierdoor kunnen we zien als er dingen abnormaal hoog zijn of de spanning eventueel niet goed is!

Link to comment
Delen op andere websites

Controleer kabeltjes etc en zelf denk ik ook aan de voeding. download eens CPUID HWMonitor en plaats hier eens de gegevens zoals spanning en warmte van je pc. Hierdoor kunnen we zien als er dingen abnormaal hoog zijn of de spanning eventueel niet goed is!

29ux6op.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...